حضور پررنگ در انتخابات مایه ناامیدی دشمنان می‌شود

حجت‌الاسلام فاطمی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم در انتخابات امسال که مهم و ارزشمند است، شرکت کنیم گفت: در انتخابات، هر چه شکوه ما بیشتر و حضور ما پررنگ‌تر باشد، مایه ناامیدی دشمنان می‌شود.

«حجت‌الاسلام محسن فاطمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه از سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر تا سالروز ولادت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است اظهار کرد: مجموعه‌های فرهنگی مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک به همین مناسبت اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی به همراه توزیع شربت و شیرینی کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک افزود: با توجه به فرارسیدن ایام انتخابات و در جهت ایجاد و شور و نشاط انتخاباتی، در حاشیه برپایی این ایستگاه صلواتی، کلیشه‌نویسی جملاتی همچون «رای می‌دهم به عشق حاج قاسم» و رنگ‌آمیزی عکس و تمثال شهید سلیمانی پشت شیشه ماشین‌ها انجام شد که خوشبختانه مورد استقبال خوبی از سوی شهروندان قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه امید است بتوانیم در این روزهای باقی تا انتخابات، اقداماتی را جهت ایجاد شور و نشاط انتخاباتی انجام دهیم تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در انتخابات امسال که مهم و ارزشمند است، شرکت کنیم و هر چه شکوه ما بیشتر و حضور ما پررنگ‌تر باشد، مایه ناامیدی دشمنان می‌شود.

 

کد خبر 1065323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha