۴۰ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) گفت: ۴۰ بسته معیشتی به همت خیرین و اعضای این کانون همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت توزیع شد.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 40 بسته معیشتی به همت خیرین و اعضای این کانون همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: این بسته شامل گوشت، برنج، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، روغن مایع، قند، نمک و نبات بود که در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه این چندمین مرحله از توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های بی بضاعت به همت فعالان این کانون بود، افزود: از همه خیرین دعوت می کنیم تا با یاری و مشارکت در این اقدام خیرخواهانه کمک های خود را به خانواده های نیازمند برسانند.

 

سیدی اذعان داشت: امید است در این روزهای عزیز شاهد شفای بیماران کرونایی و نابودی این بیماری منحوس در جهان باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) اضافه کرد: این کمک مومنانه به همت موسسه حضرت خدیجه (س) استان قم، برنامه تلویزیونی «به سمت خدا»، دفتر خدمت رسانی آستان قدس رضوی شهرستان اردبیل و بنیاد برکت اردبیل تهیه شده بود.

 

 

سیدی ادامه داد: این اقدام خداپسندانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت صورت گرفت.

 

کد خبر 1065383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha