جشن تکلیف ۲۶ دانش آموز تحت حمایت امداد چالوس برگزار شد

قمی گفت: جشن تکلیف ۲۶ دانش آموز تازه مکلف شده تحت حمایت اداره کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان چالوس همزمان با ولادت حضت معصومه(س)برگزار شد.

«محمدقمی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری با بیان اینکه برگزاری جشن تکلیف که با هدف آشنایی با مسائل فرهنگی و فرائض دینی و مذهبی صورت می‌گیرد یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد محسوب می‌شود، اظهار کرد: این برنامه فرهنگی مذهبی در کنار خدمات حمایتی و توانمندسازی خانوار تحت حمایت هرساله برگزار می شود.

 

 رئیس کمیته امداد چالوس گفت: همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) جشن تکلیف برای 26 دانش آموز تازه مکلف شده تحت حمایت این نهاد با کمک خیرین و مرکز نیکوکاری  برگزار شد .

 

وی افزود:  325 دانش آموز در چالوس  تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و به آنان خدماتی مانند  کمک هزینه تحصیلی و مدارس کار و دانش ، برگزاری کلاس های تقویتی با هدف ورود به دانشگاه ارائه می شود.

 

قمی با اشاره به تامین تبلت برای دانش‌آموزان تحت حمایت بیان کرد: تاکنون 148 دستگاه  تبلت و گوشی هوشمند توسط خیرین تهیه و در اختیار دانش آموزان تحت حمایت قرار گرفت و امیدواریم با همراهی  مردم نیکوکار  نیاز دانش آموزان مرتفع شود.

 

وی گفت: در چالوس 2515 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

کد خبر 1065389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha