دعوت مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان برای مشارکت حداکثری در انتخابات

حجت الاسلام یارمحمدی ضمن دعوت از اعضای کانون های مساجد استان زنجان برای حضور حداکثری در انتخابات، از انتخابات در جمهوری اسلامی به عنوان مظاهر مردم سالاری دینی در این این نظام یاد کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: مردم ایران در طول چهل و دو سال عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی در تمام صحنه ها حاضر بودند و انتخابات نیز از مظاهر مردم سالاری دینی در این نظام است.

 

حجت الاسلام یارمحمدی، حضور در انتخابات را یک وظیفه همگانی خواند و افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری « انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن تا چند سال باقی می‌ماند بنابراین با شرکت در انتخابات که متعلق به خود شما است، از خداوند برای رأی دادن به کسی که شایسته این مسئولیت است کمک بخواهید».

 

وی خاطرنشان کرد: این حق مردم است که سرنوشت کشور را به دست خود رقم بزنند و رسانه های معاند تلاش بسیاری برای حضور کمرنگ مردم پای صندوق های رای دارد که این تلاش با حضور حداکثری مردم، ناکام خواهد ماند.

 

حجت الاسلام یارمحمدی افزود: اولویت اول ما مشارکت حداکثری است چرا که چشم رسانه های دنیا به دنبال شکست جمهوری اسلامی است و امروز حماسه حضور ملت شریف پای صندوق‌های رای میسر می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به برگزاری نشست های بصیرتی در کانون های مساجد برای دعوت از مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای اشاره کرد و گفت: برگزاری تربیون های آزاد در مساجد نیز در راستای معرفی شاخص های انتخاب اصلح از دیگر برنامه های ایام انتخابات است.

 

به گفته حجت الاسلام یارمحمدی، مشارکت بالا در انتخابات موجب مایوس شدن دشمنان، افزایش اقتدار نظام اسلامی، افزایش وحدت و امنیت در جامعه می‌شود و حضور در پای صندوق‌های رأی و مشارکت در تعیین سرنوشت مملکت قطع یقین تحولات اساسی را در کشور به دنبال دارد.

 

وی با اشاره به اعلام آمادگی کانون های مساجد استان زنجان برای حضور حداکثری در روز انتخابات گفت: لازم است تا هریک از اعضای کانون به دور از نگاه حزبی و جناحی، مردم را برای مشارکت حداکثری در این روز دعوت کند.

 

کد خبر 1065653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha