صلابت و سرافرازی کشور به دلیل حسن میزبانی کریمانه از اهل بیت (ع) است

ناصری با اشاره به اینکه صلابت و سرافرازی کشور به دلیل حسن میزبانی کریمانه از اهل بیت (ع) است، گفت: متاسفانه شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت های آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ قرآنی و دینی را تحت تاثیر قرار داد.

«احمد ناصری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: متاسفانه شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت های آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ قرآنی و دینی را تحت تاثیر قرار داد اما برای جبران این خلا تلاش کرده ایم تا برنامه های فرهنگی را از طریق شبکه شاد پیگیری کنیم.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه صلابت و سرافرازی کشور به دلیل حسن میزبانی کریمانه از اهل بیت (ع) است، تصریح کرد: همزمان با دهه کرامت ویژه برنامه متنوعی با مشارکت دانش آموزان از طریق شبکه های مجازی اجرایی خواهد شد.

 

این مقام مسئول افزود: مشارکت دانش آموزان در جشن های مردمی «زیر سایه خورشید»، مشابقه سراسر کتابخوانی به همت آستان مقدس امام رضا (ع) و برگزاری جشن های «فدای دخترم» به همت آستان حضرت فاطمه معصومه (س) از جمله این برنامه ها است.

 

ناصری اذعان داشت: ایجاد فضای مناسب جهت حضور فرهنگیان و دانش آموزان عاشق و شیفته اهل بیت عضمت و طهارت (ع) در مراسم میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) در مساجد و بقاع متبرکه با همکاری تشکل های دانش آموزی از جمله این برنامه ها است.

 

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی، شعر، پیامک، دلنوشته در ادارات تابعه و مراکز فعال از طریق فضای مجازی از دیگر برنامه ها به مناسبت دهه کرامت است.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: فراخوان مقاله پیرامون زندگان حضرت فاطمه معصمه (س) و حضرت امام رضا (ع) و حضرت احمد بن وسی شاهچراغ (ع) ویژه فرهنگیان در قالب فضای مجازی و تشکیل نمایشگاه های محصولات فرهنگی شامل کتب، لوح فشرده، نرم افزار و فیلم نیز از دیگر برنامه های دهه کرامت خواهد بود.

 

ناصری یادآور شد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در رابطه با سبک زندگی و جایگاه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) با دعوت از اساتید برجسته در قالب گفتمان دینی در فضای مجازی از جمله این برنامه ها است.

 

کد خبر 1065696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha