برگزاری برنامه های دهه کرامت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در کرمانشاه

فاضلی زاد ، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های دهه کرامت با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان برگزار می شود.

بهرام فاضلی زاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ما  همانند سال های گذشته برای دهه کرامت برنامه هایی را پیش بینی کردیم ،که یکی از آ نها رونمایی  پوستر مسابقه سواد رسانه ای که از ۲۷ خرداد ماه جاری آغاز و در ۲۰ هفته تا ۶ آبان ماه  جاری بصورت مستمر ادامه دارد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه  افزود: موسسات و حوزه قرآنی در این دهه برنامه های مختلفی را با رعایت پروتکل های بهداشتی تدارک دیدند، تا جایی که امکان داشته باشد حضوری و ما بقی را در فضای مجازی انجام خواهد داد.

 

وی تصریح کرد: طی هفته گذشته همایش علمی پژوهشی امام رضا(ع) در آیین ادبیات کودک و نوجوان نهایی و پوستر آن ارائه و فراخوان آن توزیع شد امیدورایم به میمنت دهه مبارک کرامت قبل از تولد امام رضا(ع) که نقطه  هفته پایان دهه کرامت است به دست پژوهشگران و اساتید دانشگاه دانشجویان و همه  علاقه‌مندان که در این حوزه علاقه‌مند به فعالیت های پژوهشی هستند برسد.

 

فاضلی زاد خاطر نشان کرد: فعالیت های تبلیغی و فرهنگی در حوزه فضای مجازی، روابط عمومی  معانین فرهنگی و هنری رسانه‌ای ما تدارک دیدند. در حوزه معاونت هنری برای این دهه  چند مورد تئاتر خیابانی پیش بینی و به فراخور در سطح شهر و نقاطی که تجمع جمعیتی باشد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهیم کرد،برنامه های متنوعی را تدارک دیده ایم البته متاسفانه یک مقدار بحث کرونا ما را محدوده کرد اما تا جایی که فرصت داده د و شرایط اجازه دهد این برنامه ها را اجرایی خواهیم کرد .

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: شعار محوری در دهه کرامت، «خدمت کریمانه، گره گشایی به رسم اهل بیت علیهم السلام»  و مهم ترین اولویت برنامه سازی معارفی در مناسبت ها ضرورت جاری و ساری کردن مفاهیم و ارزش های دین در زندگی مردم است. 

 

 

کد خبر 1065935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha