برگزاری جشن های دهه کرامت در کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان

ناهیدی فرد به برگزاری جشن های دهه کرامت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان خبر داد و گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمی در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه است.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمی است که به‌دنبال استفاده از برکت وجود حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) باشیم و سبک زندگی اسلامی در جامعه ترویج یابد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان ، دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) را فرصتی برای تبیین اهمیت و جایگاه کرامت در جامعه عنوان کرد و افزود: باید از فضای معنوی ایجاد شده برای تمسک عملی به سیره آن بزرگواران، استفاده کنیم و در زمینه ترویج فرهنگ رضوی و نیز الگوسازی زندگانی حضرت معصومه (س) برای دختران، برنامه کاربردی ارائه دهیم.

 

وی افزود: دشمن برای رواج بی‌حجابی در جامعه سرمایه‌گذاری زیادی کرده، که در این میان زنان و دختران باید مراقب باشند و با الگوگیری از بانوان نمونه اسلام، با تهاجم فرهنگی غرب مقابله کرده و بر این امر باور داشته باشند که راه سعادت همان راه اسلام است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان ، با بیان اینکه اهل بیت(ع) بهترین الگوی برای جوامع بشری هستند، اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی مناسب در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و فرهنگ رضوی در جامعه است.

 

ناهیدی فرد ادامه داد: در دهه کرامت جشن های باشکوهی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار می شود و همچنین نشست های روشنگری در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در برخی کانون های فرهنگی هنری مساجد در این ایام برگزار می شود.

 

 

 

کد خبر 1065991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha