مشارکت در انتخابات بستر ساز اقتدار ملی کشور  است

زامیاد گفت: مشارکت در انتخابات وظیفه آحاد مردم و بستر ساز اقتدار ملی کشور در عرصه های داخلی و بین المللی است .

محمد هادی زامیاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ائمه جمعه و روحانیون در بصیرت افزایی و آگاهی بخشی جامعه در این شرایط حساس کشور با اقناع افکار عمومی نقش مهمی دارند و راستای حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ایفای نقش می کنند.

 

بخشدار باینگان افزود: روحانیت معزز و امامان جمعه از تمام ظرفیت و توانمندی خویش برای دعوت از مردم برای حضور درپای صندوق های اخذ رای بهره بگیرند و مردم را تشویق و ترغیب کنند در انتخابات شرکت داشته باشند.

 

وی گفت: ما به عنوان مجریان انتخابات با تمام توان برای سلامت انتخابات و صیانت از رای مردم تلاش خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت دشمن خللی وارد کند.

 

زامیاد  اظهار کرد:  تمامی مقدمات برای برگزاری سیزدهمین دروه انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دروه شوراهای اسلامی شهر و روستا در بخش باینگان فراهم شده است  و در حال حاضر۱۸ شعبه اخذ رای با ۳۸ صندوق آماده شده تا با تلاش۳۸۰ نفر عوامل اجرایی ،نظارتی، بازرسی و حافظان امنیت و محافظین صندوقها آرای مردم را جمع آوری کنند.

 

بخشدار باینگان تصریح کرد: مردم با شرکت در انتخابات در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم و دین خود را به شهدا و امام ادا خواهند کرد و نمی گذارند دشمنان نظام پیروز میدان باشند.

 

کد خبر 1066242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha