برگزاری نشست بصیرتی و سیاسی در کانون «منتظران نور» جهرم

نیکجو از برگزاری آخرین نشست بصیرتی و سیاسی با موضوع انتخابات در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در آستانه انتخابات، برگزاری نشست های بصیرتی و سیاسی با موضوع «انتخابات» به عنوان یکی از برنامه ها و فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: در روزهای اخیر این برنامه با حضور کارشناسان مسائل سیاسی برگزار شده و مسائل مرتبط با انتخابات و حضور آگاهانه با تدبیر مردم در این عرصه مورد تبیین شده است.

 

وی بیان کرد: در آخرین نشست بصیرتی و سیاسی نیز که قرار است امشب در این کانون فرهنگی و هنری برگزار شود، «اسدالله فردوسی» به بحث و تبادل نظر در مورد انتخاب آگاهانه و بررسی مسائل روز انتخابات می پردازد.

 

نیکجو عنوان کرد: این برنامه از ساعت 20 و 30 دقیقه امروز چهارشنبه 26 خرداد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم در پایان ضمن دعوت اهالی مسجد، اعضای کانون و شهروندان برای حضور در این مراسم بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد.

کد خبر 1066465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha