ایلام جزو استان های برتر کشور از نظر  مشارکت سیاسی است

استاندار ایلام گفت: ایلام جزو استان های برتر کشور از نظر مشارکت سیاسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  «محمد نوذری» روز چهارشنبه با حضور در ستاد انتخابات شهرستان ایلام اظهار کرد: ایلام جزو استان های برتر از مشارکت سیاسی در انتخابات بوده که امیدواریم در انتخابات پیش رو این روند استمرار داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ موجب می شود دولت با اقتدار و قوی تشکیل شود،‌ گفت: با توجه به تحریم های ظالمانه و مشکلات اقتصادی در این مقطع نیازمند مشارکت بالای مردم در انتخابات هستیم.

 

 استاندار ایلام گفت: کلیه تمهیدات، مقدمات و برنامه ریزهای لازم از نظر زیرساخت و پشتیبانی برای برگزاری انتخابات سالم و امن با حضور پرشور مردم در ایلام فراهم شده است.             

 

وی با اشاره به اینکه ایلام با توجه به اینکه بیش از یک سوم واجدین شرایط استان را تشکیل می دهد نیازمند انسجام و مدیریت بهتر در این شهرستان هستیم، افزود: کلیه فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان تمامی تمهیدات و امکانات انتخابات را اتخاذ کرده و همه آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات اعلام کرده اند.

 

استاندار ایلام یادآور شد: علاوه بر برگزاری انتخابات امن، سالم، نیازمند حضور پرشور و حداکثری آحاد مردم در این انتخابات هستیم.

کد خبر 1066549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha