شادی‌های مومنانه‌ای که بچه مسجدی های شهر بن در دهه کرامت رقم زدند

اکبری گفت: اگرچه کرونا مانع از برگزاری تجمعات بزرگ و جشن‌های آئینی دهه کرامت در سطح گسترده و همچون سال‌ های قبل شد اما بچه‌های مسجد در فضای آماده کانون‌ خاتم نبی (ص) شهر بن مانع از آن شدند که طعم شیرین شادی‌های مومنانه توسط مردم چشیده نشود.

«اميد اکبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اگرچه کرونا مانع از برگزاری تجمعات بزرگ و جشن‌های آئینی دهه کرامت در سطح گسترده و همچون سال‌ های قبل شد اما بچه‌های مسجد در فضای آماده کانون‌ خاتم نبی (ص) شهر بن مانع از آن شدند که طعم شیرین شادی‌های مومنانه توسط مردم چشیده نشود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: دهه کرامت ازجمله مناسبت هایی است که در وهله اول به نظر می رسید در سایه شیوع کرونا و تعلیق جلسات و تجمعات حضوری، شاید رونق سال های گذشته را نداشته باشد اما اعضای کانون خاتم نبی (ص) شهر بن، با طراحی برنامه های متناسب شرایط کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی توانست این دهه را به شادی های مومنانه به تناسب شرایط مزین کنند.

 

وی ابراز کرد: امسال این دهه با شعار خدمت کریمانه، گره‌گشایی به رسم اهل بیت (ع) انتخاب شده است که در این راستا برنامه‌های متعددی توسط کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن گفت: برپایی کاروان شادی طی روزهای این دهه در سطح خیابان‌های تهران از دیگر برنامه‌های کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن است.

 

وی به موج آفرینی در فضای مجازی با راه اندازی پویش های فرهنگی در این ایام اشاره کرد و افزود: اجرای جشن های میدانی و خیابانی و اجرای گروه های سرود در محل های از پیش تعیین شده از برنامه هایی است که در این دهه برگزار می شود.

 

اکبری به طراحی برنامه ها بر بستر فضای مجازی و بر اساس اقتضائات دوران کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: مساجد در برگزاری آیین های بزرگداشت دهه کرامت نقش محوری دارند.

 

کد خبر 1066839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha