یک میلیون ۵۰۰ هزار تعرفه در گلستان تدارک دیدیم/ به کارگیری ۷ هزار ناظر انتخابات در گلستان

بهمنی نژاد گفت: در سطح استان یک میلیون و ۵۰۰ هزار برگ تعرفه در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حمیدرضا بهمنی نژاد» شامگاه امروز (پنجشنبه 27 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات بهار سیاسی ملت ایران است و امیدواریم مردم با حضور گسترده خود حماسه بزرگی را رقم بزنند.

 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گلستان  ادامه داد: مقام معظم رهبری در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نکات مهمی را بیان کردند، مقام معظم رهبری به فراهم شدن تمهیدات لازم برای صیانت از آرای مردم تاکید داشتند و تمامی عوامل ما و مسئولان بهداشتی تدارکات لازم را در این خصوص دیدند.

 

بهمنی نژاد بابیان اینکه مقام معظم رهبری به بحث تعرفه ها تاکید داشتند، افزود: در استان بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر واجدالشرایط رای دادیم و در سطح استان یک میلیون و 500 هزار برگ تعرفه در نظر گرفتیم تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

 

وی خاطرنشان کرد: فرمانداران نیز بررسی تعرفه ها را خواهند داشت و هر زمانی که احساس شود تعرفه کاهش پیدا کند نسبت به تامین آن اقدام می شود.

 

این مقام مسئول افزود: تدابیر لازم با دستگاه قضائی و نیروی انتظامی و هیئت نظارت بر انتخابت انجام شده و جز موارد اندکی گزارش مستندی حاکی از تخلف برانتخابات را نداشتیم.

 

بهمنی نژاد تاکید کرد: بیشتر تخلفات در فضای مجازی بوده و به ندرت افراد به دلیل تخلفات به دستگاه قضایی معرفی شدند.

 

وی بابیان اینکه بیش از هفت هزار نفر ناظر را در پای صندوق های رای ساماندهی کردیم، افزود: سامانه مردم ناظر در سطح کشور طراحی شده و مردم می توانند هر گونه تخلف را از طریق این سامانه ارائه کنند و قطعا این مسائل مورد رسیدگی قرار می گیرد.

کد خبر 1067003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha