برنده اصلی انتخابات مردم هستند/انتخابات لازمه مردم سالاری دینی است

آیت الله خاتمی بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: برنده اصلی این انتخابات مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان صبح امروز 28 خردادماه در نشست خبری با خبرنگاران در محل ستاد انتخابات استان زنجان اظهار کرد: از ساعات اولیه اخذ رای مردم حضور پرشوری در پای صندوق های رای دارند.

 

آیت الله علی خاتمی بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات لازمه دموکراسی و مردم سالاری دینی است.

 

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی از دو کلمه جمهوریت و اسلامیت تشکیل شده است و حامیان اصلی انقلاب مردم هستند و انقلاب را مردم انجام دادند.

 

نماینده ولی فقیه در استان به نقش مردم در عرصه‌های مختلف علمی، صنعتی و فنی و تکنولوژی اشاره کرد و گفت: مردم همواره پای انقلاب هستند و  پیرو نظام و رهبری بودند.

 

امام جمعه زنجان به نقش تعیین کننده مردم در تمام عرصه ها اشاره کرد و افزود: امروز همه مردم از ساعت هفت صبح با حضور پرشور خود ثابت کردند که همیشه پشت و نظام و رهبری هستند.

 

آیت الله خاتمی با بیان اینکه مردم زنجان در تمام انتخابات بیشترین و بالاترین آمار رای گیری و مشارکت را دارند، خاطرنشان کرد: لازمه جمهوریت و مردم سالاری حضور مردم در صحنه است و پایه اصلی جمهوریت با مردم معنا می‌شود و علاج رد کشور در گرو مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

 

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده زنده بودن، پویایی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است گفت: برنده اصلی انتخابات مردم هستند.

 

 

 

کد خبر 1067147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha