۱۶ هزار نفر  واجد شرایط اخذ رای در شهرستان ملکشاهی هستند

فرماندار شهرستان ملکشاهی گفت:در این شهرستان حدود ۱۶ هزار نفر در انتخابات واجد شرایط اخذ رای هستند.

«محمد تاسمه» در گفت گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: در این شهرستان حدود ۱۶ هزار نفر در روز انتخابات واجد شرایط اخذ رای هستند.

 

فرماندار شهرستان ملکشاهی گفت: از زمان شروع اخذ رای تاکنون تاکنون 2500تعرفه اخذ رای در شهرستان ملکشاهی  مصرف شده است.

 

وی  بیان کرد:۴۰ شعبه اخذ رای شهری و روستایی در انتخابات امسال برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان اختصاص یافته که از این تعداد ۲۸ ثابت و مابقی آن به صورت سیار است.

 

تاسمه تصریح کرد: از مجموع ۴۰ شعبه در نظر گرفته شده برای اخذ رای مردم در شهرستان ملکشاهی، ۲۳ شعبه شهری و ۱۷ شعبه در روستاها خواهد بود.

 

فرماندار ملکشاهی گفت: با توجه به برنامه ریزی ها و تمهیدات صورت گرفته آماده هستیم که انتخاباتی پرشور و امن را در این شهرستان با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

 

تاسمه یادآور شد: در این شهرستان برای برگزاری انتخابات ۲ هیات اجرایی و چهار نظارت تشکیل شده است که در طول ماه های اخیر تاکنون به منظور هماهنگی و تعامل بیشتر جلسات و نشست های متعددی توسط این هیات ها در شهرستان برگزار شده است.

 

فرماندار ملکشاهی در ادامه از استقرار ۵۰ نیروی بهداشتی در کلیه شعب اخذ رای شهرستان خبر داد و گفت: این نیروها روز انتخابات در کلیه شعب بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نظارت می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: کلیه عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان ملکشاهی رعایت قانون و اصل بی‌طرفی را سرلوحه کار خود قرار داده و از هیچ تلاشی برای صیانت از آرای مردم دریغ نخواهند کرد.

 

کد خبر 1067269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha