امکان ارسال نامحدود آثار به دبیرخانه دومین دوره جایزه کتاب سال فارس

سهرابی گفت: نویسندگان، پژوهشگران، شاعران و ناشران با تعداد عناوین نامحدود، می توانند آثار خود را برای دبیرخانه دومین دوره جایزه کتاب سال فارس ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (یکشنبه 30 خرداد) با اشاره به برگزاری دومین دوره جایزه کتاب سال فارس در جمع خبرنگاران گفت: نویسندگان، پژوهشگران، شاعران و ناشران با تعداد عناوین نامحدود، می توانند آثار خود را برای دبیرخانه دومین دوره جایزه کتاب سال فارس ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: این آثار می تواند در هفت گروه اصلی پژوهش، داستان، شعر، کودک و نوجوان، مذهب، تاریخ و جغرافیا و بخش ویژه یادبود استاد «منصور اوجی» و پژوهش در زمینه فارس شناسی به دبیرخانه دومین دوره جایزه کتاب سال فارس ارسال شود.

وی اضافه کرد: کتاب هایی که از ابتدای سال 98 تا پایان اردیبهشت 1400 منتشر شده اند باید به دبیرخانه ارسال شود و ارسال2 جلد از کتاب به دبیرخانه در زمینه آثار ترجمه شده و ارسال نسخه ای از متن زبان اصلی نیز الزامی است و کتاب های الکترونیکی ارسال شده نیز باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دارای هولوگرام باشند.

سهرابی اعلام کرد: مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور امسال است و آئین پایانی نیز پاییز 1400 برگزار خواهد شد و نویسندگان، پژوهشگران، شاعران، ناشران و مولفان می توانند 2 نسخه از اثر خود را به همراه فرم ثبت نام به نشانی شیراز، خیابان انوری، نبش خیابان اهلی، مجتمع اهلی، طبقه اول، موسسه «مهر کتاب قاصدک»، ارسال و در صورت لزوم با شماره تماس 09164097929 هماهنگ کنند.

کد خبر 1068407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha