علوم پزشکی گلستان تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کرد/ افزایش ۲۲۰۰ تخت بیمارستانی در گلستان

حق شناس گفت: دانشگاه علوم پزشکی در استان گلستان تهدید کرونا را تبدیل به فرصت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» صبح امروز (دوشنبه 31 خرداد) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: در 16 ماهه گذشته وزیر بهداشت دوبار به استان گلستان سفر کردند که منشاء خیر و برکت زیادی بودند.

 

استاندار گلستان ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی در استان گلستان تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کرد و دو هزار و 200 تخت بیمارستانی در کنار تجهیزاتی که در طول پنج دهه گذشته بی نظیر بود وارد استان گلستان شد.

 

حق شناس بیان کرد: خیران کمک های بزرگی در استان گلستان داشتند و در اسفند سال 98 خیران در یک جلسه بیش از 50 دستگاه تنفس مصنوعی خریداری کردند.

 

وی به همراهی تشکل های مذهبی و ائمه جمعه استان در اپیدمی کرونا اشاره کرد و گفت: امروز چند میلیون ماسک در استان گلستان و هزاران لیتر مواد ضدعفونی در استان تولید می شود.

 

این مقام مسئول بیان کرد: رسانه ها بی کم و کاست بخش مطلوب عملکرد مسئولان را در حوزه کرونا نشان دادند و این مهم باعث کاهش آلام و اضطراب مردمی شد.

 

حق شناس بیان کرد: به بخش صنعت کمک کردیم ولی هیچ کمکی به بخش خبرنگاران نداشتیم و اصحاب رسانه در همه جلسات ما حضور داشتند و از تلاش این بخش تشکر می کنیم.

 

کد خبر 1068647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha