جشن های مردمی زیر سایه خورشید در مانه و سملقان برگزار شد

مردم شهرستان مانه و سملقان در نهمین روز از دهه کرامت، میزبان خادمان بارگاه ملکوتی آستان قدس رضوی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ خادمان آستان قدس رضوی در دومین روز از حضور کاروان زیر سایه خورشید در خراسان شمالی در شهرستان مانه و سملقان حضور یافتند و عطر رضوی را در میان مردم مناطق شهری و روستایی این شهرستان هدیه بردند.

 

خدام ابتدا طی نشستی صمیمانه با حجت الاسلام حسن رحمانی، امام جمعه شهر پیش قلعه عطر متبرک رضوی را برای وی و حاضرین در جلسه به ارمغان بردند و پس از آن نیز در منزل شهیدان عزیزالله  براتی و اسدالله براتی حضور یافتند و خانواده این دو برادر شهید را تکریم کردند.

 

حجت الاسلام حسن رحمانی، امام جمعه شهر پیش قلعه در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه کرامت و قرار گرفتن در آستانه میلاد امام الرئوف، حضرت امام رضا (علیه السلام) و نیز تبریک حماسه آفرینی ملت، این دو مناسبت و اتفاق فرخنده را ستود و خداوند منان را شکر کرد.

 

 همچنین خدام ضمن دیدار با امام جمعه شهر قاضی، به دیدار خانواه های شهیدان والامقام «غلامرضا رحیمی»  و شهید علیزاده رفتند و پس از آن نیز به منزل «حسن رحمانی» از ایثارگران و جانبار 70 درصد جنگ تحمیلی رفتند.

 

بر این اساس حجت الاسلام احمد زاده، امام جمعه آشخانه دیگر زائر نفحات قدسی امام الرئوف شد و در این دیدار که با نشستی صمیمانه در دفتر وی همراه بود، به ارزش های ایام دهه کرامت و ضرورت ترویج فرهنگ رضوی اشاره کرد و این موضوع را مهم شمرد.

 

حجت الاسلام احمد زاده، همچنین به پیروزی مردم ایران در انتخابات روز جمعه 28 خرداد اشاره کرد و این مهم را تبریک گفت و ستودنی خواند.

 

در ادامه برنامه ها در شهر مانه و سملقان خدام رضوی با پرچم متبرک آستان متبرک رضوی به دیدار خانواده شهیدان والامقام «علی اسدی» و «حسینعلی صالحی» رفتند با عطر ناب رضوی بر دستان پدر شهید بوسه زدند.

 

 

 

کد خبر 1068734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha