گردهمایی بصیرتی مبلغین گام دوم انقلاب در ایلام برگزار شد

گردهمایی بصیرتی مبلغین گام دوم (حماسه حضور)ظهرامروز در محل حسینیه حضرت زینب کبری (س)دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در این همایش که به پاس حماسه حضور در انتخابات ۱۴۰۰ و به همت اداره کل تبلیغات اسلامی برگزارشد، ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: درانتخابات امسال ضدانقلاب های داخلی و خارجی متحد شده بودند که با حضور نیافتن ملت در پای صندوق آرا به اصل نظام‌ ضربه وارد کنند و در این راه از ظرفیت قدرت رسانه ای، غرب استفاده کردند.


حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» یادآور شد: خوشبختانه با هدایت های مقام معظم رهبری و حضور میلیونی آحاد ملت بزرگ ایران در پای صندوق های رای، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی خلق شد و نقشه دشمنان نقش برآب گردید.


وی افزود: مردم همیشه در صحنه ایلام به خود می بالند که در این آزمون سربلند بیرون آمدند و به ندای رهبر انقلاب مبنی برحضور پرشور در پای صندوق آرا لبیک گفتند وجزء استانهای پیشرو بودند.


در پایان نماینده معزز ولی فقیه از زحمات نخبگان جامعه، اساتیدحوزه و دانشگاه، مبلغین و مبلغات و اصحاب رسانه به جهت روشنگری و تشویق به حضورحداکثری مردم در پای صندوق آرا تشکر کردند.

کد خبر 1068926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha