بهره مندی ۹۱۷ مددجوی مازندرانی از تسهیلات قرض الحسنه  صندوق امداد ولایت

اسکندری گفت: هفت میلیاردتومان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، در سه ماهه نخست امسال به ۹۱۷مددجو از مددجویان تحت حمایت کمیه امداد استان مازندران، تسهیلات پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «ناصر اسکندری» امروز(یکم تیر) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نفس کار صندوق امداد ولایت، قرض الحسنه است و گردش مالی نداریم،اظهار کرد: تمام سرمایه گذاری که در این صندوق انجام می شود جهت بهره برداری مددجویان است.

 

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران با بیان اینکه هفت میلیاردتومان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت،  در سه ماهه نخست امسال به نیازمندان استان مازندران تسهیلات پرداخت شد، افزود: تسهیلات پرداخت شده به نیازمندان در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل  ۴۰ درصد رشد داشته است.

 

وی گفت: این تسهیلات در بخش های  حمایتی و اشتغال ،مسکن ، فرهنگی و ودیعه مسکن  به  ۹۱۷ نفر از نیازمندان و مددجویان پرداخت شد.

 

اسکندری تصریح کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت وصل به شبکه شتاب بوده و خیران می‌توانند در این صندوق سپرده گذاری کرده و از محل وجوهات اداره شده خود، نسبت به معرفی نیازمندان برای دریافت وام قرض‌الحسنه اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه با پرداخت تسهیلات  بالای ۱۰ میلیون تومان برای یک مرحله فقط سه درصد کارمزد دریافت می‌شود ، بیان کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت دارای دو نوع حساب، حساب قرض الحسنه عادی و حساب وجوه اداره شده است.

 

کد خبر 1069014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha