کاهش نرخ جمعیت ایران برنامه هدفمند استعماری است/ تبلیغ ضعیف دین در جامعه

آیت الله عبادی با بیان اینکه کاهش نرخ جمعیت ایران برنامه هدفمند استعماری است، گفت: کاهش جمعیت برای ایران نابودی به دنبال دارد و دشمنان وقتی قدرت ایران اسلامی را با این طرح ضعیف کرد دیگر به این اکتفا نمی کنند و انتقام ۵۰ ساله‌شان را خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» صبح امروز (۲ تیر) در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمدمسلم وافی یزدی، از کارشناسان مطرح تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: پیروزی مردم عزیز در حسن انتخاب و حضور در انتخابات در مقابل توطئه های همه جانبه و چندساله دشمنان را تبریک می گویم. چون خدا خواست همه نقشه های دشمن نقش برآب شد و برای مردم ما در میلاد امام رضا(ع) یک عید همه جانبه ای است که به تعبیری بوی بهمن ماه 1357 از آن استشمام می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در بحث کاهش نرخ جمعیت کشور مسائل اقتصادی، سیاسی، حکومتی و فرهنگی نقش دارد، گفت: این خطر کاهش جمعیت برای جامعه ما با جوامع دیگر تفاوت دارد چرا که جوامع دیگر به طور طبیعی دچار کمبود جمعیت می شود اما برای ما این یک طرح هدفمند و توطئه دشمن است.

 

وی با اشاره به اینکه کاهش جمعیت برای ایران اسلامی آسیب نیست بلکه نابودی محسوب می شود، افزود: بنابراین کاهش نرخ جمعیت ایران برنامه هدفمند استعماری است.

 

آیت الله عبادی ادامه داد: براساس آنچه که ما از زیرساخت های اعتقادی مردم آگاهی داریم مشکل اصلی برای مردم نیست؛ همه مسائل مربوط به اقتصاد نیست اما مسلم اقتصاد تاثیر دارد و آنچه را که بر اقتصاد کشور به صورت هدفمند وارد شده یکی از زیان های آن کاهش جمعیت است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به توزیع ناعادلانه اقتصاد در جامعه اشاره کرد و گفت: کسی که درآمد خود را از زباله‌گردی به دست می آورد توانایی پرداخت هزینه های روزمره زندگی را ندارد و این بر فرزندآوری خانواده‌ها تاثیر دارد.

 

وی با اشاره به اینکه آنچه که از نظر فرهنگی در فضای حقیقی و مجازی بر کشور ما تحمیل می شود نیز طرح و برنامه دشمن است، عنوان کرد: کدام کشور فضای مجازی رها کرده و را در اختیار دشمن قرار می‌دهد؟

 

آیت الله عبادی با ابراز تأسف از اینکه فرهنگ ما را بیگانه ترسیم می کند، افزود: این همه هیاهو برای مسئله کرونا ایجاد کردند و به خاطر آن برنامه حج، عتبات، نماز جمعه و مجالس مذهبی را تعطیل کردند اما آیا آمار سقط جنین در این کشور بیشتر است یا آمار تلفات کرونا؟ این چه مدیریتی است چرا برای مسئله سقط جنین و قتل و عام کودکان این کشور فکری نمی شود؟

 

وی با تأکید بر اینکه کاهش جمعیت برای ایران نابودی به دنبال دارد، افزود: دشمنان وقتی قدرت ایران اسلامی را با طرح کاهش جمعیت ضعیف کرد دیگر به این اکتفا نمی کنند و انتقام 50 ساله‌شان را خواهند گرفت.

 

امام جمعه بیرجند  در ادامه با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب با اتکای به خداوند بسیار خوش‌بین هستیم، تصریح کرد: با آمدن دولت جدید می توان مشکل شما را هم جبران کند یعنی از امروز نسبت به گذشته در اجرای برنامه های اسلامی فرصت خوبی دارید.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه دولت جدید در جبران این همه آسیب های که بر کشور آمده است مسلم اقدامات تازه ای خواهد داشت، البته خرابکاری های چند ده ساله زمان‌بر است اما مسائل دست و پاگیر ابتدایی و کوتاه مدت به وسیله این دولت حل خواهد شد، افزود: در مدیریت وزارت بهداشت و درمان باید به صورت قانونی جلوی مسائل سقط جنین گرفته شود.

 

وی بیان کرد: امیدواریم در بسیاری از مسائل از جمله این مسئله حیاتی (جمعیت) کارها حساب شده در این دولت انجام شود و بسیاری از این‌ها مربوط به مردم، مسئولان زیربط، مسائل فرهنگی و تبلیغی است و همگان باید در این جهت تلاش کنند تا جلوی این جنایات های استعماری را که بر مردم مسلمان تحمیل می شود، گرفته شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اهمیت مسائل تبلیغی در حوره های مختلف، گفت: ما نسبت به سطح تبلیغات دشمنان خیلی فاصله زیادی داریم و آنها به تعبیری از هیچی همه چیز می سازند ولی ما همه چیز داریم اما متاسفانه نمی توانیم بسازیم البته نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته ایم اما در مجموع به لحاظ تبلیغات ضعیف هستیم و با وجود حقایق روشن مکتب غنی اسلام اما در صحنه میدانی کم می آوریم.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1069328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha