شورای شهر   با کار جهادی و انقلابی گری  به جنگ با مشکلات برود

حجت الاسلام حجازی با بیان اینکه مردم از سیاسی بازی و جناح بازی خسته شده اند، گفت: از اعضای شورای شهر توقع این است که با کار جهادی و انقلابی گری آستین همت را بالا بزنید و به جنگ با مشکلات بروید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید امین الله حجازی» امروز (۵ تیر ماه) در دیدار اعضای شورای شهر گچساران، گفت: ایام بسیار حساس انتخابات را پشت سر گذاشتیم و باز هم پیروزی بزرگ ملت بصیر، انقلابی و مومن ایران اسلامی بر جبهه کفر و استکبار جهانی نیز رقم خورد.

 

امام جمعه گچساران اظهار کرد: امیدوارم خداوند متعال به حرمت ائمه اطهار علیهم السلام توفیق عنایت فرمایند که منتخبین مردم در شورای شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری بتوانند رضایت امام زمان (عج) را جلب و نیز صادقانه و خالصانه به مردم خدمت کنند.

 

وی افزود: در قرآن کریم آیاتی وجود دارد که مشکلات مردم را ناشی از بروز برخی خیانت ها برمی شمارد، چرا که اگر مردم ایمان آوردند که عالم هم خالقی دارد و این عالم حادث است و آن خالق نیز بازخواست می کند، در نتیجه اگر انسان هم ایمان و تقوا داشته باشد و دستورات الهی را با شایستگی اجرا کند، پس در این هنگام از آسمان و زمین برکت می بارد.

 

حجت الاسلام حجازی مشکلات امروز جامعه را مربوط به عدم ایمان و تقوا دانست و اظهار کرد: خداوند به حضرت موسی فرمودند «اگر به بندگان من خدمت کردی و گره از کار بندگان من باز کردی، آن وقت پاداش خواهی گرفت» پس باید شما بدانید که فردای قیامت از باند، جناح سیاسی، طایفه، حزب و ... سوال نمی کنند که اگر در رفتار و عملکردتان طبق دستورات الهی عمل کردید هم در دنیا و هم در آخرت سربلند و با آبرو خواهید بود.

 

امام جمعه گچساران در ادامه، تصریح کرد: باید تلاش کنید که در خدمت مردم باشید، خداوند به واسطه مردم به شما آبرو و توفیق داده، پس آگاه باشید که در آزمون الهی قرار گرفته اید و زمینه خدمتگزاری به مردم برای شما نیز فراهم شده است.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه مردم از سیاسی بازی و جناح بازی خسته شده و انتظار دارند که مشکلاتشان نیز هرچه سریع تر مرتفع شود، گفت: از اعضای شورای شهر و همه توقع این است که با کار جهادی و انقلابی گری آستین همت را بالا بزنید و به جنگ با مشکلات بروید.

 

حجت الاسلام حجازی با بیان اینکه اعضای شورای شهر تلاش کنند تا اخلاق، روحیه جهادی و روحیه انقلابی به جامعه تزریق شود، یادآور شد: اولویت شما حل مشکلات مردم و شهرستان باشد، کسی به فکر انتقام گیری نباشد و عمر چهارساله شورا را خالصانه و صادقانه صرف خدمت به مردم و جامعه کنید.

 

امام جمعه گچساران ضمن تاکید بر اینکه امروز نوبت حل مشکلات مردم، اجرای عدالت و تلاش برای رفع بیکاری جوانان شهر است، افزود: وضعیت امروز جامعه ما از بعد معیشتی و اقتصادی محصول برخی ندانم کاری ها است، هرچند باید تلاش کنیم که شهری دینی و مذهبی داشته باشیم و زمینه رشد اخلاقی جامعه را باید فراهم کرد.

 

وی گفت: دشمنان تلاش می کنند که نظام جمهوری اسلامی موفق نباشد و مردم را از نظام دلسرد کنند، هرچند معتقدیم که باید با دشمن نیز دشمنی کرد و بسا شایسته است متحد و همدل با رعایت قانون و اجرای عدالت برای حل مشکلات مردم گام بردارید.

 

کد خبر 1070377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha