سه منطقه محروم مسیستان بلوچستان ازخدمات کمیته امدادسمنان بهره مندشدند

مسعودیان راد از ارسال ۴۲۲ لوازم زندگی به مناطق محروم سیستان بلوچستان خبر داد وگفت: سه منطقه محروم فنوج، بزمان وشهر علی‌اکبر این استان ازخدمات کمیته امدادسمنان بهره مندشدند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان ، «محسن مسعودیان راد» در جلسه ارائه منظومه توانمندی ایتام کمیته امداد استان سمنان به سیستان و بلوچستان از انتخاب سمنان به‌عنوان استان معین برای کمک مناطق محروم استان سیستان بلوچستان خبردادوگفت: با احصا نیاز ایتام در سه منطقه محروم این استان بیش از ۹ کامیونت لوازم ضروری زندگی به سیستان بلوچستان ارسال شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به ارسال ۴۲۲ لوازم ضروری زندگی از سمنان به مناطق محروم سیستان بلوچستان اظهارداشت:سه منطقه محروم فنوج، بزمان و شهر علی‌اکبر سیستان و بلوچستان از این خدمات کمیته امداد سمنان بهره‌مند شدند.

 

وی ضمن بیان اینکه جشن توانمندی ایتام در فاز نخست با حضور مسئولان رقم خورد، ابراز داشت: تیم استان سمنان تحت عنوان سفیران نیکی (طرح سحاب رحمت) اواخر سال گذشته به سیستان و بلوچستان سفر کرد که ماحصل آن ارسال لوازم ضروری ایتام به این استان بود.

 

مسعودیان راد بابیان اینکه رفع نیازهای ضروری زندگی، تقویت بعد فرهنگی، مدیریت نظام‌یافته نقدینگی و به کار انداختن منابع حمایتی در مسیر تولید و اشتغال ایتام در دستور کار است، تصریح کرد: این طرح طی بازه زمانی سه الی پنج‌ساله و در سه فاز و هفت گام اجرایی می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان؛ این نهاد را یاری‌دهنده سیستان و بلوچستان برای مقابله با رفع فقرعنوان کردو افزود: در این محموله‌های ارسالی مواردی نظیر یخچال، اجاق‌گاز، کولر، پنکه، فرش، موکت، تلویزیون، آبگرمکن و به ازای هر یتیم مقداری اسباب‌بازی شامل بازی‌های فکری و سرگرمی تهیه و در اختیار ایتام قرار گرفت.

 

سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و علیرضا آشناگر استاندار سمنان در این نشست حضور داشتند.

کد خبر 1071032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha