حمایت و‌ مراقبت از خانواده زندانیان از اهداف سازمان زندان‌ها است

مدیرکل زندان‌های استان کردستان گفت: حمایت و مراقبت از خانواده زندانیان و سرکشی از خانواده مددجویان زندان‌ها از اهداف سازمان زندان‌های کشور به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مراد فتحی مدیرکل زندان‌های استان کردستان در جریان دیدار با خانواده زندانیان که با حضور مدیرکل بهزیستی استان انجام شد،  از پنج خانواده بی‌بضاعت زندانی بیجاری در این شهرستان  دیدار کرد.

 


مدیر کل زندان‌های کردستان، از خانواده بی‌بضاعت مددجوی سنندجی که هم به دلایل مشکلات اقتصادی و بدهی‌های بالا و نبود سرپرست با مشکلات زندگی روبرو شده بودند و هم نگهداری از فرزندی ضایعه نخاعی، معضلی دوچندان را گرایبانگیر این خانواده کرده بود، بازدید کرد.

 

 

وی تامین منابع مالی از طریق پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای ایجاد اشتغال و یک فرصت شغلی مناسب را به این خانواده نوید داد.

 

 

 وی اهدای کارت هدیه و بسته‌های معیشتی را از دیگر کمک‌های انجام شده به خانواده زندانیان برشمرد و قول مساعد برای تامین امکانات لازم در راستای اشتغالزایی خانواده مددجوی دیگری از خانواده بی‌بضاعت زندانی داد.

 

 

مدیرکل زندان‌های کردستان عنوان کرد: هدف گذاری ریاست سازمان زندان‌های کشور در حمایت و مراقبت از خانواده زندانیان، سیاست ابداعی و خلاقانه با رویکرد حمایتی است که با همراهی مسئولان قضائی و مدیران دستگاه‌های حمایتی سبب شد تا در سال جاری نگاه‌های بی مهر اجتماعی را به خانواده زندانیان عوض کرد و دیدگاه نو در مراقبت از این خانواده‌ها ایجاد کرده است.

 

 مدیرکل بهزیستی کردستان نیز در سرکشی و دلجویی از پنج خانواده زندانی به اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه جهت اشتغالزایی پرداخت و حمایت همه جانبه در حفظ حریم خانواده مددجویان و جلوگیری از  گسستگی آنها را از اولویت‌ها دانست.

کد خبر 1071074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha