کلاس های اوقات فراغت در رشته های مختلف برگزار شود

میرقربانی بر برگزاری کلاس های اوقات فراغت برای دانش آموزان تاکید کرد و گفت: از ظرفیت دستگاه‌ های فرهنگی در راستای غنی ‌سازی اوقات ‌فراغت دانش‌آموزان بهره گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «سید سعید میرقربانی» امروز(سه شنبه، ۸ تیر) در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: کلاس های اوقات فراغت در رشته های مختلف برگزار تا دانش آموزان وقت خود را بیهوده سپری نکنند.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا بر بهره گیری از ظرفیت دستگاه‌ های فرهنگی در راستای غنی ‌سازی اوقات ‌فراغت دانش‌آموزان تاکید کرد.

 

وی با بیان اینکه کنکور سراسری باید با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی برگزار شود، تصریح کرد: سلامت دانش ‌آموزان در روز برگزاری کنکور برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

میرقربانی گفت: از کولرهای ایستاده مساجد در محل برگزاری کنکور استفاده می شود و در این خصوص با اداره اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی هماهنگی شده است.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا از عدم‌ حضور شهردار آستارا و دیگر مدیران دستگاه ‌های اجرایی در جلسات شورای آموزش و پرورش این شهرستان انتقاد کرد و افزود: از شهردار انتظار داریم علت عدم‌ حضور خود در جلسات شورای آموزش و پرورش را کتبا به فرمانداری اعلام کند.

 

میرقربانی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ نیازهای خود را به لحاظ نیروی انسانی احصا و کمبودهای احتمالی برطرف کند.

کد خبر 1071383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha