جنایت های آمریکا علیه بشریت، در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی تبیین شود

حجت الاسلام ناصر با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری ۶ تا ۱۲ تیرماه را هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر نامگذاری کرده اند، گفت: این هفته فرصت مناسبی برای افشای جنایت های آمریکا برعلیه بشریت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان به نامگذاری 6 تا 12 تیرماه به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این روزها شاهد ترور بسیاری از شخصیت های انقلابی بودیم که از آن جمله می توان به ترور آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان، بمباران شیمیایی سردشت، ترور آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب و حمله ددمنشانه ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی اشاره کرد.

 

حجت الاسلام علی ناصر، با بیان اینکه نقش آمریکای جنایتکار در هریک از این جنایات به صورت مستقیم و غیرمستقیم برکسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: جنایات های آمریکا بر علیه مردم ایران تاحدی است که نمی توانیم این جنایت ها را در چندین کتاب حتی فهرست وار بیان کرد.

 

وی با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری یک هفته را با عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر نامگذاری کردند، گفت: این هفته فرصت مناسبی برای افشای جنایت های آمریکا برعلیه بشریت است.

 

این مقام مسئول به ادعای حقوق بشر توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: در عصر ارتباطات هیچ یک از جنایت های آمریکا بر کسی پوشیده نمی ماند و امروز شاهد جنگ های خیابانی در آمریکا، کشتار دانش آموزان و معلمان در مدارس آمریکایی، نژادپرستی و زورگویی به سیاه پوستان هستیم که نشان می دهد آمریکا تنها ادعای حقوق بشر دارد.

 

وی با بیان اینکه گروه های تروریستی طالبان و داعش زاده تفکر آمریکایی هستند، گفت: آمریکایی که ادعای حقوق بشر می کند، عربستان را به جان مردم مظلوم یمن انداخته است و بسیاری از کودکان و زنان یمن به دلیل این جنگ ها کشته شدند.

 

حجت الاسلام ناصر این هفته را فرصت مناسبی برای بازخوانی این جنایت ها و افشای ادعای دروغین حقوق بشر خواند و گفت: همه ساله تجمعات و برنامه های سخنرانی به مناسبت این هفته برگزار می شود ولی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این برنامه ها در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

 

این مقام مسئول یکی از دلایل ناآگاهی نسل امروز از جنایات آمریکا را عملکرد ضعیف رسانه ها برای انعکاس این جنایات خواند و گفت: سیاه نمایی رسانه های آمریکایی و معاند نظام جمهوری اسلامی سرپوشی برای جنایت های آمریکا و بزرگنمایی اتفاقات داخل ایران است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به نگاه مقطعی دولت از اوایل انقلاب تاکنون به موضوع معرفی جنایت های آمریکا برای نسل حاضر اشاره کرد و گفت: در هشت سال اخیر به دلیل وضعیت برجام و مذاکرات، نگاه مثبتی از آمریکا در بین جوانان ایجاد شد که در دولت جدید شاهد معرفی چهره واقعی آمریکا شیطان صفت به نسل جوان خواهیم بود.

 

وی در پایان از برگزاری مراسم بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا در زنجان خبر داد و گفت: به همین مناسبت مراسم سخنرانی با حضور آیت الله دولابی پنج شنبه 10 تیرماه بعدا از نماز مغرب و عشاء در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

 

کد خبر 1071640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha