تعامل پليس و قوه قضائيه امنيت را تضمین می کند

رزمجویی گفت: تعامل دستگاه قضايی و انتظامی علاوه براينكه اعتماد عمومی را به همراه دارد، تضمين كننده امنيت جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «خسرو رزمجویی»، امروز (چهارشنبه ۹ تیر) در دیدار با رئيس دادگستری و دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جهرم، گفت: هدف از اين ديدار، تبريک هفته قوه قضائيه به مسئولان و کارکنان دادگستری و دادسرای شهرستان و قدردانی از زحمات آنها و همچنين ارتقاء بيش از پيش سطح تعاملات دستگاه قضا و ناجا است.

 

فرمانده انتظامی جهرم افزود: کاهش جرایم و برخورد با مجرمان نياز به پشتوانه قضائی دارد و تعامل دستگاه قضايی و انتظامی علاوه براينكه اعتماد عمومی را به همراه دارد، تضمين كننده امنيت جامعه است.

 

اين مقام انتظامی بیان کرد: نيروي انتظامی و دستگاه قضائی در كنار هم می توانند منشاء امنيت پايدار در تمامی زمينه ها از جمله زمينه های اجتماعی، اقتصادی، روحی و روانی برای مردم و اجتماع باشند و با ايجاد چنين تعاملي مردم مي توانند احساس امنيت خوبي داشته باشند.

 

در پایان «محمد اسمی» رییس دادگستری شهرستان جهرم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های کارکنان نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت شهرستان، بیان داشت: تعامل و ارتباط دوسویه دستگاه قضائی و نیروی انتظامی موجب تسهیل در امورات ارباب رجوع و تسریع در حل مشکلات مردم می شود.

کد خبر 1071714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha