دستور العمل بخش هنری رویداد قرآنی ۱۴۵۵ منتشر شد

سقاء گفت: دستور العمل بخش هنری رویداد قرآنی ۱۴۵۵ در ۷ رشته فیلم، گرافیک (پوستر)، نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، شعر و داستان منتشر شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دستور العمل بخش هنری رویداد قرآنی 1455 در 7 رشته فیلم، گرافیک (پوستر)، نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، شعر و داستان منتشر شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: هنرمندان و علاقمندان به رشته های هنری می توانند آثار خود را با موضوع و مضمون 10 آیه منتخب به این رویداد قرآنی ارسال کنند.

 

این مقام مسئول افزود: کیفیت آثار باید در حد قابل قبول و حرفه ای باشد و حتی آثار که در گذشته تولید شده اند نیز می توانند در این رقابت قرآنی حضور داشته باشند.

 

سقاء خاطر نشان کرد: هیچ محدودیت سنی برای شرکت کنندگان مشخص نشده است و  علاقمندان تا 12 شهریور ماه فرصت دارند تا در این جشنواره قرآنی مشارکت داشته باشند.

 

وی ادامه داد: طرح قرآنی «1455» با شعار «قرآن، امید، زندگی» با هدف معرفی استعدادهای درخشان و نخبگان عرصه هنری است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه های اطلاع رسانی این جشنواره به نشانی اینترنتی qurantv.ir/qbesharat  و یا www.bachehayemasajed.ir مراجعه کنند.

 

سقاء اظهار داشت: صدا و سیما در قالب یک برنامه تلویزیونی هنرمندان و آثار راه یافته به مرحله نهایی این رویداد را به عموم جامعه معرفی خواهند کرد.

کد خبر 1071855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha