فارس در شرایط عالی نقشه مهندسی فرهنگی را پیاده سازی کرده است

باقری گفت: استان فارس در شرایط عالی نقشه مهندسی فرهنگی را پیاده سازی کرده است، چرا که در جریان فرهنگی کشور اجرایی کردن آن بسیار مشکل بود و شورای عالی انقلاب فرهنگی بنا را بر آن گذاشت تا بتواند، بومی سازی نقشه مهندسی در هر استان جداگانه پیش برود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا باقری» امروز (دوشنبه ۱۴ تیر) در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس که در این اداره کل برگزار شد، گفت: استان فارس در شرایط عالی نقشه مهندسی فرهنگی را پیاده سازی کرده است.

نماینده دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی افزود: در جریان فرهنگی کشور اجرایی کردن آن بسیار مشکل بود و شورای عالی انقلاب فرهنگی بنا را بر آن گذاشت تا بتواند، بومی سازی نقشه مهندسی در هر استان جداگانه پیش برود.

وی خاطر نشان کرد: بهتر آن است که پنج مسئله نهایی از کمیته های استانی استخراج و بر اساس اولویت های فرهنگی هر استان در صحن شورای فرهنگ عمومی مطرح و بدان پرداخته شود تا با عنوان کلان برنامه های فرهنگی استان قابلیت اجرا داشته باشد.

خاطر نشان می شود، در این جلسه «صابر سهرابی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و «طبیبی»، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و «غلامرضا خوش اقبال» مشاور مدیر کل و «عنایت الله زمانی» از دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان فارس که به منظور بررسی راهکارهای برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی برگزار شد، حضور داشتند.

کد خبر 1073060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha