گفتار درمانی و راه‌حل‌های کم اثر نمی‌تواند مشکلات و نگرانی‌های کنونی مردم را رفع کند

حسنوند با اشاره به اینکه گفتار درمانی و راه‌حل‌های کم اثر نمی‌تواند مشکلات و نگرانی‌های کنونی مردم را رفع کند گفت: مردم باید در زندگی خود احساس کنند که جلسه، تصمیم و خروجی جلسه مسئولان به کاهش رنج آنها منجر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون حسنوند» عصر امروز (سه شنبه ۱۵ تیر) در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه ما مسیر و تفکری را انتخاب کرده‌ایم که باب طبع دشمنان اسلام، انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل نیست اظهار کرد: برای پیمودن این مسیر هزینه‌های بسیار زیادی باید پرداخت و این هزینه‌ها طی حدود ۵۰ سال یعنی از سال ۱۳۴۲ تا به امروز به طرق مختلف پرداخته شده‌اند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: خون‌های مطهری که ریخته شد، زندانی و اسارت بسیاری از علمای بزرگ ما، تبعید شدن امام خمینی (ره)، شهادت بسیاری از مردم، تحمیل جنگ‌های متعدد، تحریم‌های متنوع، تهاجمات نظامی، سیاسی و فرهنگی، شبیخون فرهنگی، جنگ رسانه‌ای سنگین و در مشقت قرار دادن کشور برای تسلیم شدن، بخشی از این هزینه‌ها بوده که طی این سال‌ها داده‌ایم.

 

وی با اشاره به اینکه طبیعی است که این راه و آرمان بزرگ هزینه‌های بزرگی را پرداخت کند و حضور مردان و زنان بزرگ هم برای این راه ضرورت دارد اذعان کرد: پیش از انتخابات، تمام دشمنان انقلاب بسیج شدند که شاید این‌بار با عدم حضور، نه به رای دادن، نه به انتخابات و رای بی رای، ضمن ساقط کردن انقلاب اسلامی، نظام اسلامی را با یک فروپاشی از درون مواجه کنند.

 

حسنوند تصریح کرد: دشمنان از سال‌های گذشته همه حربه‌ها را به‌کار گرفتند و با نمایش سختی‌های معیشتی و اقتصادی و بی‌تدبیری‌ها دست به تخریب زدند تا شاید باعث دلسردی و رنجش مردم شوند و مردم نیز با نظام، انقلاب، رهبر و کشور خود قهر کنند و پای صندوق‌های رای حاضر نشوند.

 

وی عنوان کرد: علی‌رغم همه حربه‌ها، تخریب‌ها و هجمه‌های دشمنان، درایت، آگاهی و تدبیر رهبر معظم انقلاب و هوشیاری ملت ما باعث شد که دشمنان بار دیگر ناکام بمانند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جلساتی که در ماه‌های گذشته با برخی از دستگاه‌های امنیتی داشتیم، رصد می‌کردیم و برای ما مشخص شده بود که برای قبل، حین و پس از برگزاری انتخابات چه اتفاقاتی احتمالا بیافتد و اکنون طراحی بعضی از اقدامات، برای این است که اگر در انتخابات، نتیجه شیرینی هم برای مردم به دست آمده، در کام آنها تلخ شود و راضی نباشند اما خوشبختانه انتخابات و نتیجه آن برخلاف نظر و اهداف دشمنان رقم خورد.

 

وی با اشاره به وجود مشکلات معیشتی، اقتصادی، بیکاری و بیماری کرونا در کشور ادامه داد: اکنون شرایط گرما و مشکل برق و آب به این مشکلات اضافه شده اما به این معنی نیست که همه این مسائل دسیسه دشمنان هستند بلکه بخشی از آنها نیازمند برنامه ریزی دقیق، تدابیر پیش‌بینی و پیشگیرانه و اقدامات به موقع مسئولان است.

 

حسنوند با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی و تعامل میان چند وزارتخانه کاهش مشکلات را در پی خواهد داشت اضافه کرد: نارضایتی و نگرانی مردم کاملا به حق است که ضرورت دارد مسئولان مربوطه برای مقابله با این مشکلات، راهکارهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را دنبال کنند.

 

وی با بیان اینکه به همین منظور از روزهای گذشته، رئیس مجلس شورای اسلامی دستوراتی را به کمیسیون انرژی و بعضی از کمیسیون‌های ذی‌ربط داده است افزود: در بحث پیگیری مسائل صنعت نفت جلساتی برگزار شد، سفر به برخی مناطق نفتی و صادرات نفت در استان بوشهر و جزیره خارک صورت گرفت و همچنین با همه کسانی که در حوزه نفت مشغول کار هستند و نمایندگان آنها جلسات متعددی داشتیم.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جلساتی را در موضوع برق و آب و رسیدگی به بعضی از استان‌های کشور داشتیم و فردا هم یک جلسه بسیار مهمی است که در آن مسئولان وزارت نیرو اعم از وزیر و معاونین و سایر دستگاه‌ها و همچنین نواب رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان کمیسیون انرژی حضور دارند تا برای عبور از این شرایط سخت مردم، راه چاره‌ای عملی اتخاذ کنند.

 

وی با اشاره به اینکه گفتار درمانی و راه‌حل‌های کم اثر نمی‌تواند این مشکلات و نگرانی‌های کنونی مردم را رفع کند خاطر نشان کرد: مردم باید در زندگی خود احساس کنند که جلسه، تصمیم و خروجی جلسه مسئولان به کاهش رنج آنها منجر شده است.

 

کد خبر 1073464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha