اجرای طرح نهضت ملی روخوانی قرآن کریم با عنوان «من قرآن را دوست دارم» در کرمانشاه

سهیلی، گفت: همزمان با سراسر کشور طرح نهضت ملی روخوانی قرآن کریم با عنوان «من قرآن را دوست دارم» به همت بقاع متبرکه ایران اسلامی در کرمانشاه اجرا می‌شود.

ساحل سهیلی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: دبیرخانه این طرح در مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی مستقر شده است.

 

 رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه  افزود:این طرح به صورت خودآموز و همراه با معلم پشتیبان اجرا و همه آموزش‌های این طرح نیز در بستر فضای مجازی است.

 

وی  بابیان اینکه در این طرح قرار است حداقل جامعه یک میلیون نفری بالای هشت سال روخوانی قرآن را به صورت صحیح آموزش ببینند گفت: علاقمندان برای ثبت‌نام در این طرح باید از طریق سایت دبیرخانه به نشانی Quranlove.net اقدام کنند .

 

سهیلی با اشاره به زمان شروع ثبت نام این طرح تصریح کرد: ثبت نام در این در طرح از اول تیر ماه همزمان با میلاد امام رضا (ع) آغاز و همچنان ادامه دارد و از مزایای در نظر گرفته شده برای طرح، علاوه بر قرعه کشی به صورت هفتگی و اعطای جوایز نفیس نقدی، اعطای گواهینامه به قبول شدگان خواهد بود.

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: برای استفاده حداکثری افراد جامعه برای اجرای این امر رایزنی‌هایی را با مراکز قرآنی، امامزادگان و دیگر مراکز فرهنگی برای مشارکت بیشتر در دستور کار داریم.

کد خبر 1073819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha