برگزاری  نمایشگاه عکس نوشته ای با نام «حریم ریحانه» در سنقر و کلیایی

کماسی گفت: به مناسبت هفته «عفاف و حجاب» نمایشگاه عکس نوشته ای با نام «حریم ریحانه» که مقوله حجاب را از ۱۶ منظر مختلف مورد بررسی قرار می دهد در محل مجتمع اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سنقروکلیایی برگزار شده است.

محمد رضا کماسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: نمایشگاه «حریم ریحانه» سیر تاریخ پوشش، عفاف و حجاب در شعر فارسی، عفاف و حجاب از نگاه دیگران و عفاف و حجاب در اسلام مورد توجه و بررسی قرار گرفته که در قالب عکس نوشته به مباحث پیرامون موضوع عفاف و حجاب پرداخته است.

 

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقروکلیایی با اشاره به هدف برگزاری این نمایشگاه  افزود:  الگوسازی درباره پوشش اسلامی، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، ارائه الگوهای متنوع حجاب اسلامی، ترویج و تقویت فرهنگ استفاده از حجاب برتر و ارزشهای دینی، مبارزه با الگوهای مردود فرهنگ بیگانه و تحکیم خانواده با رعایت عفاف و حجاب از اهداف برگزاری این نمایشگاه نام برد.

 

وی بابیان اینکه  برگزاری نمایشگاه های هنری عمل ارزشمندی برای ترویج فرهنگ غنی اسلامی است  اظهار کرد :برگزاری این نمایشگاه ها می‌تواند افکار واندیشه‌های غنی اسلامی را در معرض دید علاقه‌مندان قراردهد چراکه ضروریست به جوانان در شناخت و فهم باورهای مطلوب کمک کرد تا رفتارهای متضاد با جامعه رخ ندهد.

 

کماسی تصریح کرد: اثبات این موضوع که زنان با حجاب و پوشش مناسب می توانند در فعالیتهای اجتماعی حضور یابند و حجاب مانع عقب ماندگی زنان جامعه نیست، از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عکس نوشته می باشد.

 

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقروکلیایی در پایان گفت:  نمایشگاه «حریم ریحانه»  با رویکرد فرهنگی و ارائه الگوهای پوشش اسلامی از ۲۱ لغایت ۲۹ تیرماه جاری ساعات اداری و درمحل مجتمع فرهنگی ارشاد  شهرستان آماده پذیرایی از بازدید کنندگان است.

کد خبر 1075706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha