مسئولان هر چه زودتر به قصه صف های نانوایی‌ پایان دهند

امام جمعه بجنورد به مشکلات اخیر نانوایی ها اشاره کرد و گفت: صف های طولانی، استفاده نابجا از نان و تقاضای مردم باعث ایجاد نارضایتی هایی شده که باید مسئولان امر هر چه زودتر به قصه نانوایی ها رسیدگی کنند تا ادامه پیدا نکند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز(25 تیر) در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، به مشکلات اخیر نانوایی ها پرداخت و گفت: صف های طولانی، استفاده نابجا از نان و تقاضای مردم باعث ایجاد نارضایتی هایی شده که باید مسئولان امر هر چه زودتر به قصه نانوایی ها رسیدگی کنند تا ادامه پیدا نکند.

 

 

 

امام جمعه بجنورد ضمن تأکید به مصرف بهینه آب، افزود: امسال در روستاها و شهرها با خشکسالی مواجه هستیم که در این زمینه مردم باید با مدیریت و صرفه جویی، به حل مشکل کمک کنند و مسوولان هم باید به فکر باشند.

 

 

وی به سالروز شهادت امام باقر(ع) در هفته آینده اشاره و اظهارکرد: دوره امامت ایشان حدود 20 سال طول کشید که بیشتر آن دوران را محصور و تحت نظر بوده و اجازه فعالیت گسترده نداشتند.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری بیان کرد: امام باقر(ع) برده و غلام می خرید و آن ها را با فراگرفتن تربیت دینی، آزاد می کرد تا مُبلغ دین اسلام باشند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: فقه شیعه وامدار مکتب امام باقر(ع) و فرزند ایشان است.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به بیان مبارزات آن حضرت با نظام فاسد بنی امیه و ماجرای ضرب سکه پرداخت و افزود: مسوولان ما هم باید با درس گرفتن از این امام همام، در عرصه اقتصاد برای مبارزه با دشمن اقدام کنند، باید دلار آمریکا را در عرصه اقتصاد و در ارتباطات و مراودات تجاری از گردونه خارج کنند.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری در ادامه شورای نگهبان را ضامن جمهوریت نظام دانست و اظهارکرد: شورای نگهبان از مجموعه هایی است که بالاترین هجمه را بیگانگان و افراد جاهل به این مجموعه دارند، اما بالاترین حمایت ها را هم امامین انقلاب از این مجموعه داشته اند.

 

 

امام جمعه بجنورد همچنین با اشاره فرا رسیدن روز عرفه، این روز را روز عبادت و بندگی خواند و افزود: دعا کردن در روز عرفه بالاتر از روزه گرفتن در آن است.

 

وی با بیان اینکه حج بدون برائت از شرک و ظلم، حج واقعی نیست، گفت: در واقع حج تبلور توحید و برائت از ظلم زورگویان عالم است.

 

 

 

کد خبر 1076138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha