عید قربان عید توجه به محرومان و احیای سنت ابراهیمی است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: عید قربان عید توجه به محرومان و احیای سنت ابراهیمی است و نباید در این روز بزرگ نیازمندان و فقرا فراموش شوند.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: ذی الحجه ماه کمال دین است و از عید قربان تا عید غدیر باید تبیین اصل ولایت و دین تلاش شود.

 

امام جمعه نکا افزود: عید قربان و غدیر از اعیاد مهم و بزرگ ما مسلمانان است و همه مسلمانان باید در این راستا بسیج شده و پیام غدیر را به جهان مخابره کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: همه ما در قبال دین وظیفه داریم و واقعه غدیر از موارد و مسائل مهم در دین است که باید فراگیر و جهانی شود و باید در تبیین ان تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: عید قربان عید توجه به محرومان و احیای سنت ابراهیمی است و نباید در این روز بزرگ نیازمندان و فقرا فراموش شوند.

 

امام جمعه نکا افزود: امروز جهان برای رساندن پیام خود در ابعاد مختلف تلاش دارد و ایران اسلامی نباید از این پیام رسانی دور بماند و لذا باید تبیین اسلام و انقلاب و ارزش ها بیش از پیش تلاش شود و هر فرد یک مبلغ برای تبیین ارزش های دین اسلام باشد.

 

وی یادآور شد: یکی از اهداف مهم دشمن در عرصه جنگ رسانه ای، تلاش بریا تضعیف باورهای اعتقادی جوانان و نوجوانان در جامعه است و لازم است تا انقلابیون در این راستا میدان داری کرده و اطلاع رسانی درستی در این بخش انجام دهند.

کد خبر 1076295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha