کمک ۱.۵ میلیارد تومانی کمیته امداد قزوین در حوزه درمان خانواده های نیازمند

صیادی گفت: کمیته امداد استان قزوین در سه ماه نخست امسال یک و نیم میلیارد تومان در حوزه درمان و سلامت خانواده های نیازمند مساعدت داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمد صیادی» در نشست خبری که امروز (یکشنبه ۲۷ تیر) در سالن جلسات کمیته امداد قزوین برگزار شد، بیان کرد: در حوزه جهیزیه، ۲۹۳ نفر پشت نوبتی داریم که ۵۰ نفر در هفته ازدواج کمک جهیزیه دریافت کردند و از خیران درخواست داریم که کمک حال ما باشند تا مشکل این عزیزان حل شود.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قزوین ادامه داد: در زمینه کمک بابت بیماری کرونا، در سال گذشته به ۳ هزار و ۵۹۰ نفر مبلغ ۲۷ میلیارد ریال کمک کردیم و امسال هم در سه ماهه نخست به ۹۰ نفر مساعدت داشتیم.

 

وی عنوان کرد: در بحث بیماران صعب العلاج و خاص یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال در سه ماهه نخست سال جاری توسط کمیته امداد کمک صورت گرفته است.

 

صیادی اعلام کرد: در سال گذشته ۶ و نیم میلیارد تومان در حوزه درمان در کمیته امداد به افراد نیازمند مساعدت شد و در سه ماه  نخست امسال هم یک و نیم میلیارد تومان در حوزه درمان و سلامت مساعدت داشتیم.  

 

در ادامه معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: در خصوص تهیه امکانات آموزشی طی بررسی که سال گذشته داشتیم، دانش آموزان نیازمند شناسایی شده و بر این اساس اقدام شد.

 

«حسین قلی پور» خاطر نشان کرد: ۲ هزار و ۲۵۰ دانش آموز نیازمند در سال گذشته شناسایی شد که ۲ هزار و ۱۸۳ دستگاه تبلت تاکنون تهیه شده و حدود ۲۰۰ دانش آموز دیگر داریم که اگر هم افزایی صورت گیرد به طور تقریبی همه دانش آموزان نیازمند را پوشش داده ایم.

 

وی یادآور شد: تعداد ۸ هزار و ۱۱ دانش آموز و ۳۸۹ دانشجو در استان قزوین تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

 

کد خبر 1076795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha