مأموریت جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی جذب و شناسایی جوانان متعهد و متخصص انقلابی است

عامری با اشاره به ضرورت فعالیت ها در جهت تحقق گام دوم انقلاب گفت: مأموریت جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی جذب و شناسایی جوانان متعهد و متخصص انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عامری» طی نشستی که با حضور مسئولان ارشد جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی کشور در سالن جلسات ستاد فهما استان البرز برگزار شد گفت: مأموریت جمعیت جذب و شناسایی جوانان متعهد و متخصص انقلابی است.

 

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی کشور افزود: روند فعالیت های صورت گرفته در جمعیت ایثارگران انقلاب مبتنی بر راه اندازی شاخه های جمعیتی و کمیته های مرتبط با هدف هم اندیشی و هم افزایی است.

 

 

وی اظهار کرد: ایجاد شور حداکثری به منظور حضور پرشور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری از جمله مصداق های فعالیتی این جمعیت است که در ماه گذشته محقق شد.

 

 

عامری اظهار کرد: گام دوم انقلاب اسلامی بر جوان گرایی و توجه به جوانان تأکید دارد از این رو بر آن هستیم تا زمینه های شکل گیری و تحقق فرازهای گام دوم انقلاب را احیاء کنیم.

 

 

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی کشور خاطرنشان کرد: استان البرز در عرصه صنعت، کشاورزی، پژوهش، تقویت مراکز دانش بنیان و ... سهم اساسی دارد و سرمایه گذاری بر این شاخص های زمینه تعالی و تحقق نظام اسلامی است. 

 

 

 

کد خبر 1077200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha