سلسله نشست های تبیین سبک زندگی علامه طباطبایی برگزار می‌شود

همزمان با چهلمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی، ۴۰ هفته در ۴۰ محله تبریز و هر هفته یکی از اصول و قواعد سبک زندگی علامه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حجت‌الاسلام نیازی» در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت اجتماعی، فرهنگی و هنری شهرداری تبریز و معاونت فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: با درایت و ابتکار نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و حمایت، همراهی و همکاری صمیمانه معاونت اجتماعی، فرهنگی و هنری تبریز دو طرح برای ارتقای سطح معرفتی و فرهنگی شهر تبریز از هفته آینده اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: اولین تفاهم‌نامه، برگزاری گفتمان زندگی در آستانه چهلمین سالگرد ارتحال علامه طاطبایی است که طی آن ۴۰ اصل و قاعده از سبک زندگی‌شان استخراج شده و به بهانه چهلمین سالگرد ایشان، ۴۰ هفته در ۴۰ محله تبریز و هر هفته یکی از اصول و قواعد سبک زندگی علامه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: دومین تفاهم‌نامه طرفین نیز در قالب طرح تربیت مربی زندگی است که در این راستا با تقسیم کار انجام شده، مباحث سخت‌افزاری به عهده معاونت محترم فرهنگی شهرداری و مباحث نرم‌افزاری، تولید محتوا و ارائه نیز به عهده معاونت فرهنگی دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان خواهد بود.

نیازی افزود: در طول یکسال از میان مربیان عزیز معاونت فرهنگی شهرداری، ۴۰ نفر انتخاب شده و و به عنوان مربی زندگی تربیت خواهند شد و در دوره‌های آموزشی والدین آگاه، اصول و قواعد پدر و مادری به آنها آموزش داده می‌شود تا از کانال مربیان، این اصول و قواعد در سطح شهر توزیع و پخش شود.

کد خبر 1077765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha