دانش آموزان برتر قرآن و عترت نکا تجلیل شدند

دانش آموزان برتر قرآن و عترت نکا که به مرحله کشوری راه یافتند؛ با حضور امام جمعه نکا تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران، حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» امروز ( ۴ مرداد) در این دیدار توجه به قرآن و اهل بیت(ع) را از تاکیدات مهم دین اسلام برشمرد که همه ما باید با تمسک به این دو راه رستگاری خود را هموار کنیم.

 

امام جمعه نکا افزود: ارزش انسان به دانش و هنری است که می داند و انسان خود را با هنر و دانش خود بالا برده و به رتبه و منزلت خود می افزاید.

 

وی خاطر نشان کرد: شما دانش آموزان در مسیر درست و صحیح دین و ارزش های دینی و اسلامی قرار گرفته اید و حضور در مسابقات قرآن، عترت و نماز موهبتی الهی است که به شما عطا شده است تا همواره در مسیر قران و عترت باشید و باید قدردان این موهبت الهی باشید.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با بیان اینکه علم دین و غیر دین فرق می کند؛ گفت: روز قیامت از علوم دین سوال می شود و لذا باید در تقویت این علوم تلاش شود و بقیه علوم هم به عنوان فضیلت علمی و دانش انسان باید مورد توجه قرار گیرد و اهتمام ویژه به علوم مختلف شود.

 

وی افزود: همت و تلاش موجب موفقیت و پیروزی در امور است و باید با توکل بر خدا در مسیر درست و صحیح وارد عمل شد و بدانیم اگر خدا هدف ما باشد همه امور حاصل شده و به اهداف خود خواهیم رسید.

 

امام جمعه نکا یادآور شد: فعالیت های قرآنی باید به فهم قرآن منجر شود تا مقدمه‌ای بر فرمایش مقام رهبری مبنی بر عمل کردن به قرآن باشد.

 

کد خبر 1079012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha