پرچم حرم مطهر علوی زینت بخش برنامه های دهه امامت و ولایت در ایلام

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام گفت: در جریان برگزاری برنامه های دهه امامت و ولایت در این استان، پرچم حرم مطهر مولای متقیان حضرت امام علی(ع) زینت بخش این مراسمات و برنامه ها است.

«سید محمد علوی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با بیان این مطلب، اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه های دینی، فرهنگی، هنری و مذهبی به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت در استان، پرچم متبرک حرم مطهر علوی حضرت امیرمومنان علی(ع) از طرف هیئت امنای حرم مطهر در نجف اشرف، به استان ایلام ارسال شده است.

 

وی افزود: در تمام جلسات و برنامه هایی که در دهه امامت و ولایت در استان ایلام و به ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی در سطح مساجد و مراکز فرهنگی از جمله کانون های فرهنگی و هنری  برگزار می شود  پرچم متبرک حرم علوی به اهتزاز در خواهد آمد که نقش مهمی در ایجاد فضایی معنوی در این مراسمات دارد.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام یادآور شد: پرچم متبرک حرم مطهر مولای متقیان امیر مومنان علی (ع) در سطح مراکز بهداشتی، درمانی و مساجد   برای بهره گیری معنوی بیماران و به ویژه بیماران کرونایی مستقر خواهد داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه های  فرهنگی و مذهبی با همکاری سایر دستگاه های  فرهنگی و   نهادهای مردمی و مساجد با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات در سطح استان برگزار می شود.

 

کد خبر 1079149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha