تلاش مدافعان سلامت جلوه‌ای از توان نظام دینی  را برای اداره جامعه بروز داد

قائم مقام کمیته امداد کشور گفت: تلاش مدافعان سلامت در مهار مشکل کرونا نشان داد نظام اسلامی با تکیه بر توانمندی مردم نه فقط تنه به تنه نظام های مدعی پیش رفت بلکه توانست موفقیت های بسیار بالاتری کسب کند‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همزمان با دهه امامت و ولایت، سه شنبه(۵ مرداد) از مدافعین سلامت و حامیان طرح اکرام ایتام در بیمارستان پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله با حضور نماینده ولی فقیه در استان؛ قائم مقام کمیته امداد کشور و....تجلیل شد.

 

 



مصطفی خاکسار، قائم مقام کمیته امداد کشور گفت: آنچه در این کشور در عرصه های مختلف رقم می خورد، تلاش برای اثبات توانمندی نظام دینی برای ا اره جامعه بشری است.

 

 



وی با بیان اینکه در کنار همه ادعاهای بشرساخته، نظام دینی یک ادعای جدید مطرح کرده که بشر را به سرمنزل مقصود می رساند؛ اظهار کرد: در این مسیر همه بخش های حاضر در نظام به نحو شایسته در حوزه های تخصصی خود این را اثبات کرده و بروز و ظهور جلوه هایی از آن در حال رقم خوردن است.

 

 



خاکسار با اشاره به اینکه نظام اسلامی بر پایه تعلیمات دینی و بر محور ولایت و برخورداری از ارزش های اسلامی می تواند بشر را به سرمنزل مقصود برساند در حالیکه هیچ اجماع و عقلی توان این را ندارد؛ گفت: این کار حتما" با همراهی یک مقاومت عمومی در برابر آن ادعای بشرساخته که اساس آن منافع و لذت های اسلامی است باید مقابله کند و تلاش مذبوحانه دشمن باید خنثی و از طرفی آنچه می تواند بشر را جلو ببرد باید اثبات شود.

 

 




وی اظهار کرد: امروز اگر کار مدافعان سلامت به صورت برجسته مورد توجه است؛ گرچه نافی خدمات گذشته نیست اما به عنوان بخش تازه دیگری از نظام اسلامی به عنوان یک پدیده جهانی  به میدان آمده و توانایی های خود را برای مهار این مشکل نشان می دهد.

 

 




خاکسار تصریح کرد: این مسئله نشان داد در کنار همه نظام های مدعی اما نظام اسلامی با تکیه بر توانمندی مردم نه فقط تنه به تنه آن نظام ها پیش رفت بلکه توانست موفقیت های بسیار بالاتری کسب کند‌.

 

 




وی با تاکید بر اینکه باید با صدای بلند این افتخار را فریاد کرد؛ خاطرنشان کرد: اینها نشان داد نظام دینی و غدیری برای اداره جامعه موفق است.

 

 




یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به جهادشبانه روزی مدافعان سلامت گفت: علاوه بر این، خیلی از این عزیزان در سرپرستی ایتام هم فعال هستند و فرزند معنوی را تحت پوشش گرفتند.
 

کد خبر 1079276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha