بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از برگزاری مسابقات کشوری حفظ کل قرآن کریم مدهامتان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از برگزاری مسابقات حفظ کل قرآن کریم جشنواره قرانی مدهامتان در یزد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد به همراه مجتبی میرزایی نسب دبیر چهاردهمین دوره مسابقات کشوری قرانی مدهامتان ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور امروز با حضور در ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد از اجرای مسابقات کشوری حفظ کل قران کریم خواهران مدهامتان بازدید کردند.

جوادیان زاده در این بازدید گفت: استان یزد به عنوان یکی از ظرفیت های کشوری است که در زمینه فعالیت های فرهنگی، هنری ، قرآنی و دینی به عنوان یکی از استان های پیشگام و پیش رو است.

وی افزود: در فضای فعلی که شاهد شیوع و گسترش ویروس کرونا هستیم، استفاده از بستر فضای مجازی به عنوان یک از نقاط قوت است که ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز توانسته با استفاده از این ظرفیت میزبان برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات کشوری مدهامتان در بخش حفظ کل قرآن کریم باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: استان یزد با توجه به زیرساخت ها و ظرفیت های موجود توانسته میزبان این دوره از مسابقات کشوری قران کریم باشد که امیدواریم بتوانیم در آینده شاهد میزبانی رشته های دیگر این جشنواره قرآن نیز باشیم.

جوادیان زاده گفت: خوشبختانه در این سه روز از برگزاری مسابقات شاهد حضور علاقمندان سراسر کشور بودیم که امیدواریم بتوانیم  میزبان خوبی برای مسابقات باشیم.

چهاردهمین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم با حضور بیش از 150 نفر از حافظان کل کشور به صورت مجازی به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به مدت سه روز در حال برگزاری است.

 

کد خبر 1079932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha