رفع محرومیت‌های گیلان نیازمند اقدامات جهادی و انقلابی است

حجت الاسلام صفری ملک میان با بیان اینکه محرومیت گیلان در پس حجاب سبز آن پنهان و مستور است گفت: برای رفع محرومیت‌های استان گیلان نیازمند نگاه ویژه مسئولان و اقدامات جهادی و انقلابی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» امروز (جمعه 8 مرداد) در آئین بهره‌برداری از مسکن محرومان اظهار داشت: در زمینه محرومیت‌زدایی کارهای خوبی انجام شده و این مجاهدت‌ها تا رسیدن به نقطه مطلوب باید ادامه پیدا کند.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه محرومیت‌های عدیده استان در پس حجاب سبز و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری آن مستور و پنهان شده است لزوم اتخاذ نگاه ویژه‌ای برای رفع این کمبودها را خواستار شد و عنوان کرد: برای رفع محرومیت‌های استان گیلان نیازمند نگاه ویژه مسئولان و اقدامات جهادی و انقلابی هستیم.

 

صفری ملک میان ضرورت تغییر نگاه‌ها و نوع سیاست‌گذاری‌ها برای استانی مانند گیلان را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به اینکه پتانسیل‌های لازم برای توسعه در این خطه سبز وجود دارد ادامه داد: مردم استان گیلان شایسته بهترین‌ها هستند و با توجه به آمارهای نگران کننده‌ای که وجود دارد می‌طلبد مسئولان هم رویکردی ویژه‌ نسبت به این استان داشته باشند.

 

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس افزایش سهمیه ساخت مسکن محرومان برای استان گیلان را از جمله مواردی که توسط وی مورد پیگیری و رایزنی قرار گرفته است اعلام کرد و گفت: سهمیه در نظر گرفته شده 2 هزار واحد مسکن محرومان بود که با پیگیری‌هایی که انجام شد و با موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امیدواریم اعتبارات آن تخصیص پیدا کند.

 

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و زحمات هشت ساله ایشان خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات خوب انجام گرفته، گیلانیان نسبت به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرات خوبی دارند و این خدمات انجام شده مطمئنا در ذهن مردم خوب و ولایتمدار استان خواهد ماند.

کد خبر 1080483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha