مهمترین پیام غدیر به سیاسیون حفظ وحدت و انسجام در جامعه است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین پیام غدیر حفظ وحدت و انسجام در جامعه است، گفت: سیاسیون نباید دنبال انتقام گیری، حاشیه و تقابل باشند.

محمد مهدی فروردین در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه غدیر تا چه اندازه باید محور وحدت در جامعه باشد، گفت: نگاه رهبری به غدیر نگاهی جامع، کامل و قابل رجوع است. وقتی رهبری بر بحث وحدت در ماجرای غدیر تاکید می کنند، این مسئله باید مورد دقت و توجه قرار گیرد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از راه هایی که هر جامعه و کشوری و هر حوزه ای بتواند نجات پیدا کند، حفظ وحدت و انسجام است. ما باید بتوانیم با وحدت از همه ظرفیت ها در حوزه های مختلف استفاده کنیم.

 

وی ادامه داد: مهمترین پیام غدیر این است که با استعانت از غدیر مشکلات حوزه های مختلف را در کشور حل کنیم، تا الان این اتحاد در کشور ما بوده است و امیدواریم این اتحاد در سایه ولایت همچنان حفظ شود.

 

فروردین در مورد مهمترین پیام غدیر برای سیاسیون گفت: پیام غدیر برای سیاسیون وحدت و انسجام است. ما اگر می خواهیم به کشور خدمت کنیم نباید به دنبال انتقام گیری، حاشیه و تقابل برویم و تمام تمرکز خود را برای حل مشکلات کشور بگذاریم.

 

وی گفت: مردم از شعارهای سیاسی و توخالی خسته شده اند و امروز از ما نمی پذیرند که بخواهیم اشتباهی کنیم که تاوانش را مردم بدهند، همه باید بسیج شوند که گره ای از مشکلات مردم را باز کنند.

کد خبر 1080683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha