چهارمین دوره مسابقات حفظ قرآن ویژه طلاب خواهر در کردستان برگزار می‌شود

کارشناس امور بانوان معاونت فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری چهارمین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم ویژه طلاب وروحانیون خواهر استان کردستان خبر داد.

ناهید کرمی کارشناس امور بانوان معاونت فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با بیان اینکه چهارمین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون خواهر استان کردستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: حفظ سوره تکویر و انفطار برای چهارمین دوره مسابقه حفظ سور قرآن کریم ویژه بانوان طلاب و روحانی استان در نظر گرفته شده است.

 

 


وی خاطرنشان کرد: در آزمون پیشرو از محفوظات سوره‎‌های تکویر و انفطار پرسش به عمل خواهد آمد و ساعت دقیق آزمون متعاقبا از اطلاع رسانی می‌شود.

 

 


کارشناس امور بانوان معاونت فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ادامه داد: این دوره از مسابقات با سوره مبارکه نباء شروع شده است و در مراحل بعدی سوره‌های بعد تا حفظ یک جزء کامل قرآن ادامه خواهد داشت.

 

 

 


وی مهلت ثبت نام در گروه حفظ خواهران را ۱۹مرداد ماه جاری عنوان کرد و گفت: براساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته این آزمون با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی در ۲۳ مردادماه جاری برگزار خواهد شد.

 

 

 

کرمی تشویق هرچه بیشتر جامعه هدف به حفظ قرآن و انس و الفت بیشتر با قرآن را مهمترین هدف از برگزاری مسابقات حفظ قرآن ویژه طلاب و روحانیون دانست و عنوان کرد:  این دوره مسابقات به همت واحد امور بانوان معاونت فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار می‌شود

کد خبر 1081410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha