همایش پیام آوران عاشورایی با محوریت کنشگری در حوزه خانواده برگزار می شود

اکبری با اعلام خبر برپایی همایش پیام آوران عاشورایی گفت: این همایش با رویکرد کنش گری در حوزه خانواده و هم افزایی برای برپایی هرچه بهتر برنامه های محرم برگزار می شود.

« لیلا اکبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی همایش پیام آوران عاشورایی در کرج گفت: همایش پیام آوران عاشورایی با محوریت بانوان با رویکرد کنشگری در حوزه خانواده برگزار می شود.

کارشناس بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: این همایش ویژه ماه محرم و با هدف هم افزایی دینی و ایمانی در میان بانوان و تقویت جایگاه و نقش آنان در تبیین اندیشه های دینی میان اعضا خانواده برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به روند فعالیت فرهنگی حرفآورد به عنوان آوردگاه سخن ویژه بانوان بیان کرد: تقویت انگاره های دینی و حضور موثر اجتماعی همچنین بسترسازی به منظور انگیزه های ایمانی از جمله اهداف فعالیت حرفآورد است.

اکبری اظهار کرد: خانواده به عنوان مهمترین عنصر اجتماعی است که با بهره مندی از چارچوب های دینی زمینه رشد و پویایی دیگر اقشار جامعه را احیا می کند.

کارشناس بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: همایش پیام آوران عاشورایی با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و مدیر امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی روز چهارشنبه در اردوگاه امام علی(ع) برپا می شود.

کد خبر 1081439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha