راه اندازی « شهرآموز»؛ اولین مدرسه خلاقیت نوجوانان یزدی توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد

ملازینلی با اشاره به برگزاری اولین مدرسه تابستانه شهروند یزدی با عنوان «شهرآموز» ، گفت: این مدرسه تابستانه در راستای ایجاد فرصت بهره گیری از ایده و خلاقیت کودکان و نوجوانان در فعالیت های شهری به صورت مجازی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، ؛ عباس ملازینلی با اشاره اینکه با شهر یزد، شهر دوستدار کودک شناخته می شود، بیان کرد:  شهرآموز در ۵ محور اصلی از جمله شهر و فرهنگ، شهر و طبیعت، شهر و گردشگری، شهر و فناوری و همچنین شهر و فراغت برگزارمی شود.

 

وی ادامه داد: کودکان و نوجوانان متناسب با سر فصل ها توسط اساتید مجرب مورد آموزش قرار گرفته و فایل ها و محتویات آموزشی ضبط و بصورت مجازی پخش و ارائه خواهد شد.

 

ملازینلی با تاکید بر استفاده از ایده و خلاقیت نوجوانان و جوانان در رویداد های شهر افزود: محوریت اصلی شهرآموز این است که کودکان و نوجوانان با فعالیت ها و مسئولیت های شهرداری آشنا شوند و لازمه ی آن اتفاقات و رویدادهایی مثل شهرآموز است که برای پیشرفت و ارتقای شهری  میتواند مفید و موثر تلقی شود.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: فراخوان شهرآموز برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ سال از تیرماه آغاز شده و به مدت دوماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1081649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha