مسابقه عکس عاشورایی در بین کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود

حجت الاسلام یارمحمدی با تشریح برنامه های کانون های مساجد استان زنجان در ایام محرم و صفر از برگزاری مسابقه عکس عاشورایی و مسابقه نقاشی، نقش عاشورایی در بین کانون های مساجد خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: به مناسبت ماه محرم و صفر برنامه های متعددی در کانون های مساجد استان پیش بینی شده است.

 

حجت الاسلام یارمحمدی از اعطای مجوز به 10 باب کانون فرهنگی و هنری در این ایام خبر داد و گفت: همزمان با ماه محرم و صفر مسابقه کتابخوانی هدهد سفید در بین کانون های مساجد اجرا می شود.

 

وی با اشاره به پخش بسته های معیشتی در بین نیازمندان و مستمندان خاطرنشان کرد: در این ایام سه شنبه های تکریم با محوریت تکریم از مادران شهدا و زنان موفق مساجد اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان به اعطای کتب تفسیر به ائمه جماعت مساجد مجری طرح تلاوت نور اشاره کرد و گفت: در ماه محرم و صفر 2 هزار جلد کتاب به کانون های برتر استان در طرح ایران قوی اعطا خواهد شد.

 

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه عکس عاشورایی در فضای مجازی و مسابقه نقاشی به سیک سیاه نقش عاشورایی در کانون های منتخب استان در این ایام اجرا می شود.

 

این مسئول از برگزاری محفل انس با قرآن و ادعیه خوانی در شب عاشورا خبر داد و گفت: طرح تلاوت نور به نیت هدیه به امام حسین(ع) و یاران باوفایش در ماه های محرم و صفر اجرا خواهد شد.

 

به گفته حجت الاسلام یارمحمدی، برگزاری ایستگاه فرهنگی و صلواتی، ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری دوره های مجازی معرفتی برای اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد با حضور اساتید، فضاسازی فرهنگی و آموزشی در داخل مسجد با موضوع این ایام و برگزاری مسابقه کتابخوانی حماسه حسینی شهید مطهری در بین مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد از دیگر برنامه های کانون های مساجد در این ایام است.

کد خبر 1081842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha