طرح «ترنم فهما» در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار می شود

ابدالی پو با اشاره به فعالیت ۴۲۰ کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان، گفت: طرح ترنم رح ملی«ترنم فهما» در بین کانون های مساجد استان لرستان برگزار می شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  طرح «ترنم فهما» یک طرح ملی است که به صورت سراسری در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور اجرا می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، اظهار داشت: در گام نخست این طرح برنامه‌های آموزشی توانمندسازی و مهارت افزایی ویژه مدیران مسئول و اعضای برتر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزارمی شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در قالب برنامه های آموزشی تلاش می شود تا زمینه لازم برای ارتقای علمی و عملی نخبگان فرهنگی مساجد فراهم شود.

 

ابدالی پور با بیان اینکه اینکه پس از برگزاری این دوره و براساس میزان مشارکت مدیران و اعضاء از کانون های برتر تجلیل می شود، افزود: این طرح با هدف شناسایی، ساماندهی، ارتقا و به‌کارگیری مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در عرصه فرهنگ و هنر در و رواق‌های ۱۲ گانه برگزار ‌می‌شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: برخی از دوره های آموزشی در این طرح به صورت حضوری و برخی به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر استان به صورت مجازی اجرا می شود.

کد خبر 1081879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha