شناسایی ۳۴۰ مورد جدید از ابتلا به کرونا در ایلام

کریمیان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۳۴۰ مورد جدید از ابتلا به کرونا در استان ایلام شناسایی شده است، گفت: روند ابتلا به کرونا در استان نگران کننده است و باید رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان باید صدر توجه مردم قرار گیرد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگاران،  اظهار کرد:  شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۴۵۹۵۵ نفر  افزایش یافته است.

 

«محمد کریمیان» با بیان اینکه  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۴۰ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، افزود: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان نداشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۸۴۳ نفر در استان است. 

 

وی با بیان اینکه در آمار امروز کرونا در استان ایلام بیشترین موارد مثبت مربوط به شهرستان‌های آبدانان و ایلام است، تصریح کرد: شهرستان‌های مهران، ایلام، چوار، دره‌شهر، آبدانان و دهلران در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام  با بیان اینکه ظهرستان های ایوان، هلیلان، چرداول، ملکشاهی و سیروان در وضعیت زرد از نظر شیوع کرونا قرار دارند، ابراز کرد: در حال حاضر ۳۲۲ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند.

 

کریمیان با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته نیز ۸۲ بستری جدید در سطح بیمارستان های استان گزارش شده است، خاطرنشان کرد: روند انجام واکسیناسیون در استان در بین گروه های واجد شرایط در حال انجام است امام انتظار می رود که مردم همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را در صدر توحه خود قرار دهند.

                                                                                      

کد خبر 1082421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha