مردمی بودن و انقلابی ماندن باید سرلوحه کار دولت جدید باشد

امام جمعه بجنورد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص برنامه‌های دولت جدید، گفت: باید عزم راسخ آیت‌الله رئیسی برای مردمی بودن و انقلابی ماندن سرلوحه کار دولت جدید باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز (15 مرداد) در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، ضمن تبریک آغاز فعالیت دولت سیزدهم، گفت: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند باید عزم راسخ آیت‌الله رئیسی برای مردمی بودن و انقلابی ماندن سرلوحه کار دولت جدید باشد و اقتصاد، تولید و معیشت باید اولویت کار دولت قرار بگیرد.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: دولت جدید باید از برجام ناکام عبرت بگیرد، چرا که ایران به تمام تعهدات خود در قبال برجام عمل کرد و بیگانه نه تنها عمل نکرد، بلکه تحریم ها را نیز روز به روز افزایش داد.

 

 

 

وی به بحث مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی پرداخت و بیان کرد: برای اصلاح جامعه باید این مهم احیا شود و گاهی لازم است در این راه جان خود را فدا کنیم، چرا که امام حسین(ع) نیز برای احیاء این فریضه مهم جان خود و خانواده اش را فدا کرد و واقعه کربلا رقم خورد.

 

 

 

امام جمعه بجنورد با اشاره به واقعه حره در سال‌های حکومت یزید، عنوان کرد: وقتی جامعه اسلامی از امر به معروف و نهی از منکر فاصله می‌گیرد، حاصلش واقعه حره است.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: در عصر معاصر هم بدترین جنایت تاریخ در هیروشیما و ناکازاکی به نام بدترین حکومت استکباری دنیا ثبت شده است.

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری در ادامه ضمن تبریک 17 مرداد، سالروز شهادت شهید صارمی که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، اظهارکرد: خبرنگاران باید دغدغه ها و مطالبات مردم را به درستی با قلم خود بیان کنند.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین در ادامه با اشاره به مجاهدت‌های شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: آن روزی که وهابیت در عربستان قبور ائمه بقیع را ویران کرد، اگر مدافع حرم داشتیم هیچگاه قبور ائمه تخریب نمی شد.

 

 

 

کد خبر 1082461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha