انعقاد تفاهم نامه ستاد فهما با دبیرخانه کانون‌ های خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری

تفاهم نامه ستاد فهما با دبیرخانه کانون‌ های خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری در راستای گسترش همکاری دوجانبه منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» در آیین انعقاد تفاهم نامه با دبیرخانه کانون‌ های خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری که در ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان برگزار شد، گفت: این تفاهم نامه همکاری باعث می شود تا هر دو دستگاه از ظرفیت های خود برای اجرای برنامه ها به درستی استفاده کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه هم اکنون ۴۴۰ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان تاسیس و مشغول فعالیت هستند افزود: با انعقاد این تفاهم نامه کانون های فهمای سطح استان می توانند از مزایایی این تفاهم نامه استفاده کنند.

 

وی ابراز کرد: این ظرفیت مناسبی برای گسترش و ارتقای مشارکت در زمینه های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی و رسیدن به اهداف مشترک با توجه به ظرفیت های موجود در کانون های فرهنگی هنری مساجد و کانون های خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیاری است.

 

مظاهری افزود: استفاده از ظرفیت های مجازی آموزشی آستان قدس رضوی، همکاری مشترک در راستای اجرای برنامه ها، همایش ها و دوره های آموزشی در طول سال و مشارکت در برگزاری جشن ها و گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی به ویژه دهه کرامت در مساجد از مهمترین زمینه های همکاری فیمابین است.

 

وی ادامه داد: شناسایی افراد زیارت اولی در سطح محلات استان، کمک به کانون های خدمت رضوی در راستای محرومیت زدایی در سطح استان با استفاده از جذب کمک های مردمی دیگر زمینه های همکاری با کانون های خدمت رضوی است.

 

کد خبر 1082614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha